Beauty Nieuws #5: zomerse producten & InFine evenement!

Oriflame Terracotta PowderNEW NEW NEW

Na de warmere dagen sinds zondag, begint het bij mij wel te kriebelen. Zonder jas buiten lopen en fietsen, terrasje pakken… Ik krijg zin in de zomer!

Wat is er allemaal weer nieuw in Beauty land? Ik ben weer eens mijn mailbox in gedoken en heb de allerlaatste & leukste nieuwtjes er voor je uitgevist. Vandaag vertel ik je meer over nieuwe producten waar de volgende merken mee op de markt zijn gekomen: Spa Serena, Oriflame, Paula’s Choice, Heaven in Holland & een InFine Evenement.

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Informatief en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Beauty Nieuws #5: zomerse producten & InFine evenement!

  1. cindy zegt:

    Leuk om wat vaker wat te lezen! De Infine zaak lijkt me leuk om daar eens rond te neuzen. Was afgelopen weekend in Eindhoven en ben toen in een Make-up Studio winkel geweest. Heerlijk om daar rond te hangen.

Reacties zijn gesloten.