Q-night & day comming up… My last minute fashion tips!

SHOPPEN SHOPPEN SHOPPEN ?20130428-224800.jpg

Het is bijna zover: Koninginnenacht & -dag. De laatste keer dat we het zullen vieren op 30 april en dat we het zo noemen natuurlijk. Volgend jaar heet het voortaan Koningsdag en vieren we het op 27 april (vanwege de zondag). De jaren hierna op de 26ste, de verjaardag van onze koning Willem-Alexander (de W van… tralalala ;))! Mijn mailbox stroomde ook dit jaar weer vol met nieuwsbrieven over de oranje & rood /wit /blauw kleding en accessoires. Weet jij al wat je aantrekt? Nee? No worries! Ik geef je in deze blogpost handige last minute tips! Morgen zijn de winkels gewoon open en kun je, als je wilt, nog snel iets kopen …

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Budget tips, Fashion en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Q-night & day comming up… My last minute fashion tips!

  1. cindy zegt:

    Wat een leuke tips! Fijn om te zien waar je eventueel nog iets leuks kan kopen. Ik denk niet dat ik uit ga pakken met mn outfit maar wel met accessoires en make-up 🙂 Alvast een fijne dag morgen!

  2. ChantalAngel zegt:

    Ik denk dat ik dit jaar weinig doe. En lekker thuis blijf. Maar plannen kunnen bij ons altijd wijzigen :p

  3. nikkimcbn zegt:

    Hele leuke tips voor een oranje outfit! Hier is nog een leuke tip voor grappige Koninginnedag nagels: http://nikkitellstales.wordpress.com/2013/04/29/koninginnedag-de-voorbereidingen/
    Heel makkelijk om zelf te doen!

Reacties zijn gesloten.