Voortaan nieuwe blogs op fleursbeautytips.nl!

Header Fleur's Beautytips kleiner

FLEURSBEAUTYTIPS.NL IS LIVE!

Afgelopen vrijdag (3 mei) organiseerde ik het Fleur’s Beautytips Event.

Tijdens deze avond lanceerde ik om 20:30 mijn nieuwe site Fleursbeautytips.nl! En ik vierde met alle aanwezigen dat ik alweer 3 jaar blog onder de naam Fleur’s Beautytips. In eetcafé Hofman aan het Janskerkhof te Utrecht hield ik dit Event. Hier konden familie, vrienden, mijn testpanelteam, medebloggers en bezoekers met mij proosten op de lancering. Ook genoten zij van alle beauty die Mary en Hedda van salon Allround Beauty Trends ons boden. Zo konden de dames hun nagels mooi laten lakken door Mary met speciale gellak en verzorgde Hedda de dames met fijne minerale make-up.

So A Great Deal Of Beauty!

Later op de avond maakte ik de 5 winnaressen bekend van de goodiebags waar ik eerder al over schreef. En als mooie knallende afsluiting van de winacties gaf Vicky van By Vicky hierna een prachtige cosmetica box weg! Het verslag over deze avond zal natuurlijk snel online komen deze week. Echter niet meer op deze site. Ja, je leest nu deze blogpost op mijn oude blog. Voortaan kun je alle nieuwe blogs vinden op Fleursbeautytips.nl. Ik ben bezig om Bloglovin’ om te zetten zodat volgens via dat kanaal netjes worden doorverwezen naar  de nieuwe site. Via Twitter en mijn Facebook pagina komen ook alle updates met linkjes sowieso voorbij, zo hoef je niets te missen. En anders kun je natuurlijk de homepage toevoegen aan je favorieten.

Ik zie jullie graag op mijn nieuwe site, waar iedere week 3 tot 6 nieuwe artikelen online komen! Meestal vaste prik op de ma, wo, vrij en zondagen 🙂

Zondag kwam de Triwa horloge winactie online! Je kunt je opgeven t/m zondag 19 mei door een reactie achter te laten in dat artikel. De komende week komen er meer winacties online, bijna iedere dag wel! Hier zie je alvast een overzicht van de gesponsorde winacties die komen. Daarnaast heb ik ook het een en ander gekocht om weg te geven. Degene die het Event hebben gemist, kunnen zo toch nog met mij de lancering meevieren!

xoxo Fleur

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Goodiebag & boxen, Informatief, Winacties !!! en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Voortaan nieuwe blogs op fleursbeautytips.nl!

  1. chucky1012 zegt:

    Hey meis…..
    uitgerust? Ja, leuk…..ik ga dit alles even op mijn gemakkie lezen en bekijken! Het ziet er heel fleurig en mooi uit! 😉
    Geniet van de zon!

Reacties zijn gesloten.