Nice memories #9: April week 2

20130412-133823.jpgPICTURE TIME

We zitten alweer over de helft van de maand april en dus tijd om terug te blikken op mijn tweede week van april. Gezien deze blogs steeds erg lang waren wat betreft de hoeveelheid foto’s en tekst, schrijf ik sinds kort een wekelijkse foto diary. Waar ging ik de afgelopen week heen? Hoe vaak zat ik dit keer te eten in de kantine van de Marnix Academie en welke vrienden heb ik gezien? Kijk maar snel met me mee…

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Nice Memories en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Nice memories #9: April week 2

  1. cindy zegt:

    Weer een heel leuk verslag. Leest lekker vlot weg en leuke foto’s. Leuk ook om mezelf weer eens voorbij te zien komen hahahaha.

  2. LounaBeauty zegt:

    Druk druk druk, wel heel leuk!! 🙂

Reacties zijn gesloten.