Winacties ter ere van lancering Fleursbeautytips.nl & viering 3-jarig blogbestaan! (preview)

TRIWA winactieWINACTIES AANKONDIGING

Zoals jullie onlangs al konden lezen, organiseer ik een Event op vrijdag 3 mei. Met mijn lezers, familie en vrienden ga ik er een leuke avond van maken. Die avond lanceer ik fleursbeautytips.nl én vieren we dat mijn blog die dag alweer 3 jaar bestaat! Omdat ik dit graag met mijn lezers wil vieren & jullie ook in het zonnetje wil zetten, organiseer ik verschillende leuke winacties! Vandaag vertel ik je welke winacties er allemaal aankomen. Ik heb mijn best gedaan om jullie iets moois aan te mogen bieden en in mijn ogen is dat erg goed gelukt haha. Ben je al nieuwsgierig? Lees dan vooral verder en kom er achter waar je komende week allemaal kans op kunt maken…

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Informatief en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Winacties ter ere van lancering Fleursbeautytips.nl & viering 3-jarig blogbestaan! (preview)

  1. Je bent weer goed bezig Fleur!

  2. Babs zegt:

    Inderdaad goed bezig, Fleur, alvast gefeliciteerd! Super voor je!

  3. cindy zegt:

    Wat een super leuke winacties! Wow, dat Clarins pakket en Bodie Boost boek! Ik kijk uit naar vrijdag, ik heb er zin in.

  4. Menina zegt:

    lekker bezig, Fleur! 😀

    • Op Facebook komt ook nog een leuke Winactie! Heb al een poosje iets heeeeel moois gekocht van Sephora doorvoor (big present). Ga er snel eens een foto van maken als de zon weer schijnt. Heb zin om die cadeau te geven haha!

  5. Pingback: Goodiebag winactie voor het Fleur’s Beautytips Event! (+ extra winactie) | Fleur's Beautytips!

Reacties zijn gesloten.