Lancering Fleursbeautytips.nl + viering 3-jarig blogbestaan!

Zwart witteheader

FLEUR’S BEAUTYTIPS EVENT

Lancering www.fleursbeautytips.nl & viering 3-jarig blogbestaan

Aanvang: 20.00u – 20.15u
Locatie:
Utrecht, binnenstad
Dress code: A Touch of Fleur

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Events, Informatief en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

21 reacties op Lancering Fleursbeautytips.nl + viering 3-jarig blogbestaan!

  1. Cindy zegt:

    Wat leuk om te lezen dat je blog steeds meer bezocht wordt en dat bedrijven samenwerkingen aan willen gaan. Ik kijk erg uit naar het event!

  2. Wendy zegt:

    Lijkt me heel leuk om bij te zijn, maar ik denk er nog even over na!

  3. chucky1012 zegt:

    Gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van je blog en met de lancering van de mooie en nieuwe site! 😉
    Ik hoop nog jaren van je leuke blog te kunnen genieten! Omdat het leuk en informatief is.
    Xoxo

  4. Helen zegt:

    Oh wat was ik graag gekomen!! Maar ik zit nog net in Amerika op dat moment!! Toch wens ik je een hele leuke avond en ik blijf gewoon fijn je blog lezen 🙂

  5. missmagsnl zegt:

    Leuk zeg een event ! Gefeliciteerd met het 3-jarig bestaan.

  6. Thanx Missmagsnl! =)

  7. Wat een leuk verhaal! En herkenbaar, ik zou ook van mijn blog niet mijn fulltime baan willen maken, maar parttime is het onderhand wel ja 😉 Helaas ben ik zelf niet in de gelegenheid 3 mei, maar het wordt vast een Fleurige avond! 🙂

    • Hey Lindsay! Ja om fulltime te willen bloggen moet je enorm toegewijd zijn en dat als grootste passie zien. Jij hebt net als ik en velen andere collega’s dat het een uit de hand gelopen hobby is haha! Volgende keer beter wat betreft m’n Event. Wie weet komen er nog meer van dit soort feestjes in de toekomst 😉 who knows!

  8. Ik heb er zin in Fleur!

  9. Gefeliciteerd met je 3e blogverjaardag en wat leuk dat je je nieuwe site zo officieel gaat lanceren :D.

  10. Yara zegt:

    Ik zie je dan, echt zin in ❤

  11. Pingback: Winacties ter ere van lancering Fleur’s Beautytips & 3-jarige viering blogbestaan! | Fleur's Beautytips!

  12. Vintagirie zegt:

    Wat ontzettend leuk. Helaas kan ik vrijdag niet, maar heel veel plezier!

  13. Pingback: Fleur's Beautytips » Winacties ter ere van lancering Fleursbeautytips.nl & viering 3-jarig blogbestaan! (preview)

Reacties zijn gesloten.