Insomnia: mijn tips om weer lekker te kunnen slapen!

HELP I CAN’T SLEEP!Insomnia

Af en toe zie ik op Twitter of Facebook voorbij komen dat iemand last heeft van insomnia. Vervelend en erg lastig soms om er weer vanaf te komen. Ik heb ook wel eens periodes last gehad van dit verschijnsel. Meestal zat ik dan niet lekker in mijn vel. Wanneer het aanhoudt of wanneer je hier slechts af en toe last van hebt, dan heb je wellicht iets aan mijn tips!

Ik ga ze gewoon allemaal even opsommen. De een is misschien niet bruikbaar voor jou of helpt niet goed. Maar hopelijk zit er op z’n minst eentje tussen die jou kan helpen om van je insomnia of ook wel ‘plafond-starende nachten’ af te komen!

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Informatief, Voeding tips en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Insomnia: mijn tips om weer lekker te kunnen slapen!

  1. femketje zegt:

    handige tips! ik heb vorig jaar veel slaapproblemen gehad wat vooral door stress kwam, gelukkig is dat allemaal al voorbij en lig ik vaak binnen 10 minuten al te knorren met 2 katten op bed XD

  2. Annelie zegt:

    Handige tips! Ik heb wel eens nachten dat ik niet kan slapen maar gelukkig geen verdere slaapproblemen 🙂

  3. Lyanne zegt:

    Handige tips, daar zullen veel mensen wat aan hebben! Ik kan (gelukkig!) altijd en overal slapen. 😉

  4. cindy zegt:

    Leuke tips en mooie foto’s weer! Helaas is slapen niet echt mijn ding. Ik hou er natuurlijk wel van maar het is nooit lang. Het duurt altijd al een tijd voordat ik in slaap val. Jammer genoeg is het vlgs mij genetisch bepaald want mijn kinderen zijn ook geen uitslapers helaas!!

Reacties zijn gesloten.