Goodiebag winactie voor het Fleur’s Beautytips Event! (+ extra winactie)

20130503-100458.jpgCOMMING UP!

Vanavond is het dan eindelijk zo ver, het Fleur’s Beautytips Event! Degene die mij volgen op twitter & instagram hadden het al gezien, de goodiebags zijn super leuk geworden. Ik mag in samenwerking met fijne bedrijven en merken 5 goed gevulde goodiebags weggeven! Als je naar het feest komt, krijg je bij aankomst de kans om je naam op een lootje te schrijven. Later op de avond – voordat de stoelen en tafels aan de kant gaan om te dansen – maak ik de winnaars bekend (dit is dus geen online winactie maar een winactie voor tijdens het Event).

Ik heb nog een extra grote (super leuke) verrassing voor jullie die deze avond op het Event erbij zullen zijn! Lees snel verder als je nieuwsgierig bent en wilt weten wat ik ga verloten vanavond…

Lees verder 

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Goodiebag & boxen, Winacties !!! en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Goodiebag winactie voor het Fleur’s Beautytips Event! (+ extra winactie)

  1. chucky1012 zegt:

    Gefeliciteerd en een hele leuke en gezellige avond! Grandioos! Zoveel moois! 😉

  2. Helen zegt:

    Wauw!! Wat een super prijzen zeg!! Heel veel plezier vanavond, geniet ervan!!

  3. Suzanne zegt:

    Heel veel plezier! Ik wou dat ik er bij kon zijn.

Reacties zijn gesloten.