Review: Pupa Nail Art Bubbles

MaaikeTESTPANEL REVIEW TIME

Nailarts zijn nog steeds enorm populair. Op blogs, Instagram, Twitter en Facebook zie ik ze vaak voorbij komen. Het maken van nailart kan ik niet; het ziet er in mijn ogen vaak moeilijk uit en ik heb er te weinig geduld voor. Daarnaast vind ik het in veel gevallen to much en dus niet zo mooi, het past niet bij mij. Deze vorm van nail art die ik je vandaag laat zien, vind ik echter wél erg mooi. Het is de Nail Art Bubbles van Pupa, ook wel bekend als kaviaar nails. Aangezien Maaike groot fan is van nail art, is zij hiermee voor jullie aan de slag gegaan!

Maaike heeft voor jullie een review geschreven over de Nail Art Bubbles van Pupa.

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Beauty Reviews, nail looks (NOTD), Testpanel reviews en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Review: Pupa Nail Art Bubbles

  1. femketje zegt:

    ik vind die setjes super fijn werken 😀

  2. cindy zegt:

    Goede review en duidelijke foto’s.

  3. Ook ik ben niet zo van de nail-art, maar caviar nails vind ik wel geweldig! 🙂

Reacties zijn gesloten.