Nice memories #8: april week 1

BBYCD Char en ikPICTURE TIME!

April begon met zonnig weer. Gelukkig maar want dat compenseerde het koude weer een beetje. Thank god werd het in de tweede week van april eindelijk iets warmer en konden we zelfs af en toe buiten zitten (uit de wind) zonder jas. Ik pakte af en toe een momentje in de zon, studeerde weer veel, sprak gezellig af met vriendinnen én ging naar de #BBYCD (Bodieboost Your Confidence Day). Vanaf nu komen mijn foto dagboeken trouwens wekelijks online! Op welke dag precies, dat moet ik nog even uitzoeken. Vandaag laat ik je mijn 1ste week van april zien.

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Nice Memories en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Nice memories #8: april week 1

  1. Lyanne zegt:

    Wat een super leuke foto’s! Als ik ze weer terug zie moet ik weer lachen. 😉 Snel maar eens wat inplannen meis!

Reacties zijn gesloten.