Win €25 shoptegoed! (+ kortingscode Cadeau.nl)

Sinterklaas weer in het land! + WIN

Het is alweer bijna december, de maand van de feestdagen! Ieder jaar vier ik uitgebreid Sinterklaas met mijn familie bij mijn ouders. Het hele gezin compleet met partners… Lootjes worden getrokken voor een surprise en gedichten worden geschreven. Elk jaar weer opnieuw is het een feest. Voor ons lootje maken we een leuke surprise en plagen we elkaar dmv gedichten. Natuurlijk kopen we ook een leuk sinterklaas kadootjes voor het lootje. We onthouden dus goed alle grappige dingen die zijn voorgekomen in het afgelopen jaar. In mijn familie moet je dus niet raar opkijken als je iets terug op je bordje krijgt in december, dat hoort er een beetje bij. Natuurlijk zijn het maar plagerijtjes en zit er niet iets vervelends achter. De gedichten overtreffen elkaar ieder jaar weer. En de kunstwerken die zijn gemaakt, zijn ook weer ieder jaar plaatjes. Daarnaast vinden we het leuk om ook nog kleine cadeautjes voor elkaar te kopen. De openhaard is daardoor amper meer zichtbaar tegen de tijd dat we hebben gegeten en toe zijn aan de eerste surprise. Dit jaar doen we het rustig aan. Alleen een kadootje voor je getrokken lootje. Dat scheelt weer in de uitgaven en het cadeaus sjouwen in de trein haha.

Vlak voordat we aan tafel zijn en zelfs nog tijdens de koffie na het eten, wordt er nog driftig de laatste hand gelegd aan extra gedichten voor losse cadeaus. De avond duurt vaak lang door al die prachtige gedichten en ook kleine grappige gedichtjes. Daar draaien wij onze hand niet voor om 😉

Het leukste gedeelte vind ik altijd, de cadeautjes kopen. Ik pak er altijd een notitieboekje bij en ga er eens goed voor zitten. Op mijnverlanglijstje.com kijk ik goed wat de wensen zijn dit jaar en dan maak ik keuzes. Streep ik alvast af wat ik van plan ben te kopen. Heel handig dit systeem, want zo wordt er niets dubbel gegeven en hoeft er niets geruild te worden na Sinterklaasavond. Maar omdat we dit jaar alleen voor het lootjes een cadeau kopen, is het een stuk gemakkelijker te slagen.

Ik heb een aantal leuke wat meer budget proof cadeautjes gevonden op Cadeau.nl, kijk maar mee. Deze zijn leuk, geestig of juist heel handig:

Deze Moleskine Journal speciaal voor bloggers heb ik! Ik vind ‘m echt súper fijn en gebruik deze bijna dagelijks. Echt een aanrader, in dit artikel schreef ik een review. Nu met de 10% kortingscode is het boekje erg aantrekkelijk =)

De prijzen van deze cadeaus die ik hierboven heb gevonden zijn:

  • Sinterklaas pakket= €6,-
    Wallet €15,-
    Shark voor de thee €12,-
    Moleskine Journaal €19,-
    Key holder, bottel opener €13,-
    Fridge monkey (erg handig om dus de flessen in je koelkast op te stapelen zonder dat de stapel omdondert wanneer je een flesje weghaalt) €9,-

KORTINGSCODE!
Misschien vind je het lastig om originele cadeaus te vinden voor Sinterklaas of Kerst voor je familie… en misschien zelfs een beperkt budget (ben je net als ik student bijv.). Laat ik nou kunnen helpen op dit gebied. Ik mag namelijk van Cadeau.nl een kortingscode aanbieden! Je krijgt t/m  1 januari 2013 met de code fleursbeautytipsEJ maar liefst 10% korting op je aankoop. Je kunt nu dus lekker opzoek gaan naar leuke sinterklaas cadeautjes of kerstcadeautjes op Cadeau.nl met de 10% korting code (deze code kun je invoeren vóórdat je afrekent in het daarvoor bestemde vakje), super toch?!

En dat is nog niet alles… nee. Ik mag ook nog een prijs weggeven aan een van mijn bezoekers. Je kunt namelijk kans maken op €25 shoptegoed van Cadeau.nl. Daar hoef je helemaal niet veel voor te doen =) Zolang je maar op z’n minst 1 social media hebt 😉

EDIT: Deze winactie is helaas alweer gesloten! De winnares is bekend gemaakt via social media en heeft inmiddels een email ontvangen check zeker even je ongewenste inbox). Geen mail ontvangen? Volgende keer beter, er komen meer winacties aan, no worries =D

WINACTIE!

Hoe maak ik nu kans op die €25 shoptegoedHeel simpel, neem even de moeite om de voorwaarden goed door te lezen, dan weet je zeker dat je deelneemt en een kans maakt óf zelfs meerdere kansen!

De voorwaarden:

  1. Je woont in Nederland en geeft je op vóór donderdag 29 november 2012 23:59 (vd winnaar verwacht ik binnen 4 dagen een reactie terug, let op je ongewenste mailbox)
  2. Je geeft een geldig mailadres op, dit zet je in het vakje wanneer je een reactie gaat schrijven, dus niet ín je reactie zelf (anders is het openbaar).
  3. Je volgt mijn blog op minimaal 1 manier: via de mail (vul je mailadres in het vakje in mijn rechter menubalk om via de mail op de hoogte te blijven van elke nieuwe blogupdate), Twitter (+ retweet), Facebook (+ like & share), Bloglovin’ (+ like artikel), abonneren op mijn youtube kanaal en Instagram (+ like de foto). Dus niet vergeten ook op de gekozen social media ook het artikel (of foto) te liken & te delen (sharen).
  4. Je volgt Cadeau.nl op één van de volgende kanalen: twitter en/of Facebook (de acties liken en rt‘en / delen via hen is gewenst maar niet verplicht, het volgen wel). Geef aan in je reactie op welke social media je hen volgt svp!

Voor éxtra winkansen doe je het volgende: (niet verplicht)

  • Volg je mij op meer dan 1 social media kanaal, dan tel ik iedere extra manier als één extra winkans. Je kunt in totaal dus maar liefst 6 extra winkansen verdienen! =O

Let op: schrijf in je reactie duidelijk via welke kanalen je mij volgt! Geef daarbij ook aan welke naam je daar gebruikt. Ik controleer namelijk aan het einde van de winactie álles. Ik zet alleen deelnemers op de lijst die duidelijk vertellen in hun reactie welke middelen ze hebben gebruikt om mij te volgen en de winactie hebben gepromoot.

Als je niet aangeeft welke naam je hebt op de social media, kan ik het niet checken en kan ik die extra winkans dus ook niet laten meetellen. Logisch lijkt me, toch? Het is voor mij anders echt veel te veel werk om alles uit te pluizen. Dus doe mij een lol, wees duidelijk in je reactie, dan is het voor jou maar ook voor mij leuk 😉

Stel je volgt mij al op alle mogelijke kanalen, laat mij dan weten in je reactie welke dit zijn (+gebruikersnamen) en natuurlijk wel delen en liken enz. (zo kan ik het ook makkelijker controleren) want dan telt dit ook gewoon als extra winkans! Het is dus niet zo dat je mij hoeft te ontvolgen en daarna opnieuw moet gaan volgen 😉 Als u snapt wat ik bedoel…

Ik wens iedereen heel veel succes voor de winactie! En natuurlijk ook heel veel plezier met de voorpret voor de feestdagen. Laat me vooral weten wat je hebt gekocht met de 10% korting, dat vind ik leuk!

Gaan jullie Sinterklaas vieren? Of pakken jullie meer uit met Kerst?

xoxo Fleur

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Budget tips, Kortingen & Sales, Winacties !!! en getagged met , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Win €25 shoptegoed! (+ kortingscode Cadeau.nl)

  1. chucky1012 zegt:

    Ik like jullie & share deze leuke actie graag op facebook: https://www.facebook.com/Ilovefashionandmakingpictures
    Twitternaam: @ chucky1012
    De nieuwsbrief ontvang ik per mail van je.
    Zoveel mogelijk doe ik om met deze geweldige actie mee te doen! Leuk blog!
    Ga zo door! 😉

    grtjes,
    Ike

  2. Helen zegt:

    Hoi! =) weer een leuke winactie!! Ik volg je sowieso al via de mail, maar heb je winactie ook op twitter geretweet (helenblom) en ben geabonneerd op je youtube-kanaal (Spinguix). Ook ben ik vanaf nu een follower op twiter van cadeau.nl =)

  3. Wat een leuke actie. Ik doe mee.
    Ik volg je via de mail, via Twitter (juliakuijpers) (+ retweet), Facebook (Julia Kuijpers) ( ik zie geen bericht op je facebook over deze actie dat ik kan delen), Bloglovin’ (+ like artikel), youtube kanaal (juliawaterreus) en Instagram (luja23) (ik weet niet welke foto ik daar moet “liken”)

    • Hey Julia, klopt! Ik was nog niet zover haha. Ik was het een beetje vergeten dat ik dat ook moest doen en was gisteren de hele dag weg van huis. Nu heb ik dus die dingen ook in orde gemaakt =) Goed dat je het laat weten, thanx!

  4. LounaBeauty zegt:

    Ik doe natuurlijk gezellig mee Fleur. 🙂 Ik vier geen sinterklaassss,, dus dit is natuurlijk een heeeel leuk sinterklaas cadeautje!! 🙂 🙂

    Ik volgde je gewoon nog niet op Twitter,, beetje schandalig. Nu dus wel! xxMilou + retweet https://twitter.com/fleursbeautytip/status/270613966206676992
    En ik volg @cadeaunl via Twitter. 🙂 🙂

    Liefs!! xoxo

  5. Amber Bo zegt:

    Hoi!

    Ik heb je gevolgd op instagram : ambeerxx_ en de foto geliked.
    Ik heb je en cadeau.nl gevolgd op twitter: amberx_96, + retweet
    Ik heb je gevolgd op Bloglovin’ : die is hetzelfde als mijn email, en het artikel geliked.

    Groetjes,amber! xx

  6. stacey zegt:

    Leuke winactie 🙂 Ik doe graag mee. Ik volg je via bloglovin en heb dit post geliked 🙂 Ik heb de pagina van cadeau.nl geliked

  7. Gefeliciteerd Milou (Louna Beauty)! Het mailtje komt eraan! Hou mijn site zeker in de gaten deze maand. Er komt namelijk snel weer een winactie aan en er zijn nog steeds plannen voor een heleboel andere leuke winacties! Let maar op 😉

  8. Pingback: Sinterklaas cadeautje aan mijn lezers… winactie Pink Ribbon! | Fleurs Beauty Tips!

  9. Angela Scheepsma zegt:

    Erg leuke tips! Ik geef meestal een leuke tegoedbon van yourgift voor sinterklaas of kerst, die hebben veel verschillende categorieën waaruit je kan kiezen..

Reacties zijn gesloten.