Glossybox juni 2012

GLOSSYBOX JUNI 2012

Op de dag dat de zomer officieel begon, waren de glossyboxen verzonden. Een box dit keer waar je goed de zomer mee door komt. Wil je weten wat er deze maand in de box zit, kijk dan verder. Heb je de box zelf besteld en wil je dat het nog een verassing blijft, lees dan niet verder =)

Op het bijgeleverde kaartje staat deze maand:

‘Beste Beauty liefhebber,

Het weer mag dan haast niet te voorspellen zijn, wij weten het zeker: het wordt een waanzinnige zomer! Het festivalseizoen is officieel geopend, de boten varen door de grachten en we gaan massaal naar het strand… It’s summertime! Vol trots presenteren we de GLOSSYBOX van deze maand die ervoor zorgt dat je klaar bent voor een zomer vol zon, zee en strand!

De GLOSSYBOX bevat weer een mix aan luxe en niche cosmetica-merken, volledig afgestemd op de zomer.

Op onze blog geven we deze maand allerlei leuke tips om je stralend de zomer door te laten komen. Kijk voor meer informatie over de producten, het geven van feedback én tips en tricks op http://www.glossybox.nl.

Veel plezier met de GLOSSYBOX van deze maand!

Liefs, Het GLOSSYBOX team’

Ik was er helemaal vergeten een foto van te maken. Deze kaartjes vind ik leuk en geven het een persoonlijke touch.

Oké, wat zit er nu in de box van deze maand:

Het eerste product uit de Glossybox is meteen een fullsize. Deze balm van Figs & Rouge kost €3,95 en heeft een inhoud van 8ml, een goede prijs voor een 100% natuurlijk product. Op de verpakking staat lip, face and body. Ideaal dus voor droge plekjes op het gezicht (onder de neus bijv. wanneer het schraal is door een verkoudheid). Ik heb de balm op mijn lippen getest, maar vind de smaak niet zo prettig. Ook heb ik het op mijn nagelriemen getest, en dat voelt heel prettig. De balm is vet, maar trekt wel goed in de huid waardoor er geen vette laag achter blijft. Ik ga deze zeker gebruiken voor mijn nagelriemen en mijn ellebogen. Ik heb vooral aan één kant een hele droge elleboog (de kant waar ik het meeste op leun haha).

Nog een fullsize product, Alessandro €7,95 30ml. Een voetcrème die ik even op mijn hand heb getest. Hij voelt prettig en ruikt naar mint. Er zit best wat parfum in, maar voor de voeten is dat niet erg natuurlijk. Het voelt inderdaad als een rijke crème aan zoals in de beschrijving staat op het kaartje. Ik kende dit merk nog niet overigens.

Een sample van Biotherm met een inhoud van 30ml. Een verpakking van 200ml kost €27,-. Deze anti-zonnebrand crème is zowel voor het gezicht als voor het lichaam geschikt en ruikt lekker naar citrus, jammie, daar hou ik van! Ik zie op de ingrediëntenlijst ‘titanium dioxide’ staan, dat is een natuurlijke zonnefilter. Of er ook synthetische zonnefilters in zitten, weet ik niet zeker, daarvoor is mijn kennis niet groot genoeg. Natuurlijke zonnefilters zijn: titanium dioxide, zinc oxide, avobenone, Mezoryl SX, Tinosorb of Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate. Ik heb even snel gezocht op internet en volgens Schoonheidspraktijk Believ kunnen deze (synthetische) UVA filters schadelijk zijn voor de huid (een allergische reactie geven oid): 4-Methylbenzylidencampher, 4 MBC, 3-Benzylidencampher, 3 BC, Octyl Methoxycinnamate, OMC, Benzophenone-3, Oxybenzon, Homosalate, Homomenthylsalicylat, HMS, Octyl-Dimethyl-Para-Amino-Benzoic-Acid, OD-PABA.

In 2009 was het verplicht in Europa om synthetische zonnefilters toe te voegen aan de anti-zonnebrand producten, zie dit artikel van Weleda. Inmiddels is dit weer aangepast, want het 100% natuurlijke anti-zonnebrand product van Weleda wordt wel weer verkocht.

Een sample, weer een nieuw merk voor mij, Toni & Guy Casual, 75ml. Dit is een haarspray waarmee je een warrige beachlook kunt creëren. Fullsize kost het product €12,99 voor 200ml. Dat vind ik heel erg schappelijk voor een salonproduct. Ik zal het snel gaan testen, want ik ben erg benieuwd! Ik zie wel dat er veel parabenen in zitten en veel parfum.

Teenspeiders van Herôme €2,50. Heel handig voor wanneer je je tenen gaat lakken. Ik had het nog niet in huis, want met een sneldrogende topcoat heb je dit niet snel nodig. Maar handig is het zeker wel, het spreidt je tenen goed waardoor het lakken wel een stuk gemakkelijker gaat. En het ziet er erg schattig uit met die hartjes! Het zakje kan ik goed gebruiken voor al mijn nagellakjes.

Dit was dan de Glossybox van juni. Ik ben er erg blij mee en vind dat het weer vol zat met fijne producten. Kan ik weer lekker veel nieuwe producten proberen.

Elke maand kun je het abonnement stop zetten van Glossybox wanneer je dat wilt. Wanneer je feedback geeft over de producten spaar je punten en hierdoor kun je sparen voor korting op een box. Wanneer de nieuwe box is bezorgd, kun je geen feedback meer geven over de producten van de vorige box. Ik heb afgelopen maand eindelijk feedback gegeven, want ik kom er gewoon maar niet toe om alles te testen (ik ben abonnee van de box sinds januari). Vanaf nu ga ik lekker aan de slag met alles wat erin zit, lekker smeren en testen!

Je kunt Glossybox ook volgen op facebook, heel handig want daar geven ze veel nieuwtjes en af en toe ook een winactie.

Een geslaagde Glossybox weer deze maand!

xoxo Fleur

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Goodiebag & boxen en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Glossybox juni 2012

  1. femketje zegt:

    ik vond dit keer de box wat tegenvallen maar dat komt omdat de helft voor mij niet echt bruikbaar is >.<

  2. Wat een leuke box deze keer, ik zou ook graag die balsem eens proberen. Ken dat van die droge elleboog en dat leunen 😉

  3. Pingback: Beautybox juni 2012 | Fleurs Beautytips!

  4. Mijn Glossybox werd met de PTT gestuurd (jaja ik weet dat PTT een jaren 90 woord is, maar ik blijf ze gewoon zo noemen!) Hoe relaxed! Volgens mij hebben ze naar mijn feedback geluisterd dat ik altijd ruzie met SelektVracht heb! 😀

  5. Pingback: Stylecase: de nieuwste beauty box! | Fleur's Beauty Tips!

Reacties zijn gesloten.