Beautybox mei 2012

BEAUTYBOX MEI 2012

De Beautybox van juni komt al bijna binnen en nu pas kom ik met de foto’s van de Beautybox van mei. Beetje mosterd na de maaltijd. Maar wie weet ben je aan het uitzoeken welke box voor jou interessant is en kun je nu bekijken wat de Beautybox jou kan bieden.

Dit is mijn eerste box van Beautybox en ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben hierover. Kijk mee wat er in de box van mei zat:

Dit product heb ik nu twee maal gebruikt, maar het is niets voor mij. De geur vind ik te zwaar en teveel aanwezig. Misschien kan ik hier iemand anders blij mee maken.

Deze spray gebruik ik nu bijna een week en ik moet zeggen dat het wel lijkt te werken. Ik had last van talgbultjes op mijn voorhoofd en slapen en die zijn nu bijna allemaal weg.

                   

Fijn, een shampoo zónder sulfaten, dus zonder SLS én zonder SLES! Ik heb mijn haar er nu twee maal mee gewassen en mijn roos is bijna weg. Hopelijk is dat het dus waar mijn hoofdhuid niet tegen kan, dan ben ik eindelijk verlost van die droge huidschilfers.

Oeh, kijk deze kleur matcht mooi met mijn nagellak =)

Komt voor mij heel goed uit want ik had laatst op een event een LookX lipgloss opgekregen waar ik echt direct verliefd op werd, I must have it! Ga ik dus snel aanschaffen =)

Ik heb niet zoveel met nepwimpers. Voor deze soort die erg over de top zijn. Ach wie weet voor een gek feestje.

Een erg leuke Beautybox weer deze maand en ik kan niet wachten om te zien wat de Beautybox van juni mij zal brengen. Dit is net als bij de Glossybox een box waar je een abonnement opneemt die je maandelijks kunt opzeggen. Het abonnement kost € 12,50 en wordt elke maand aan het einde van de maand bezorgd.

xoxo Fleur


Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Beauty Reviews, Goodiebag & boxen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Beautybox mei 2012

  1. Pingback: Stylecase: de nieuwste beauty box! | Fleur's Beauty Tips!

Reacties zijn gesloten.