Prijzen Circus & Sephora 3 producten voor €10

Prijzen Circus & Sephora 3 voor €10,-

Geldig tot en met 2 oktober!

Gisteren is het Prijzen Circus weer gestart bij de V&D. Twee per jaar houdt de V&D deze actie en ik moet zeggen, de korting zijn erg interessant. Er zijn twee folders waar je in kunt neuzen om te zien wat er nu allemaal flink is afgeprijsd.

Om 18:00 gisteren startte de ‘Sephora 3 voor €10,-‘ actie. Drie producten van Sephora eigen merk voor slechts €10,-! Veel producten van de Sephora liggen rond de €10,- per product, maar er zijn ook uitschieters naar beneden en onder. Bijvoorbeeld de mascara’s, sommige kosten wel €18,-. Sommige lipproducten hebben een schappelijke prijs en kosten zo’n €6,50. Echter betaal je met deze actie dus slechts €3,33 voor ieder product (moet je er wel 3 kopen natuurlijk). In april was ik helemaal los gegaan en heb ik echt mega veel ingekocht. Voor verschillende doeleinden heb ik producten ingeslagen. Ten eerste voor mezelf maar ook cadeautjes voor vriendinnen en mijn lieve moeder en natuurlijk ook voor winacties om mijn lezers blij te maken.

Lees verder om mijn oordeel te lezen over de Sephora producten!

Ik begin met alle producten die ik kan aanraden:

Primers

Er zijn verschillende primers te koop. In een tube zijn er twee soorten, de een is voor anti-shine en de ander heeft een heel subtiele glow (deze wordt heel lichtjes roze wanneer je deze op de huid uitsmeert). Dan heb je de pompflacons, deze zijn er in verschillende kleuren, waaronder: kleurloos, lichtroze, beige en donkerbeige. Ik heb de lichtroze gekocht en deze gebruik ik alleen op mijn jukbeenderen als highlighter waar ik eventueel nog een poeder highlighter over heen doe voor extra fixatie. Dit is voor een feest waarbij gedanst wordt ideaal. Ook heb ik de kleurloze van deze primer. Ik kan alledrie de primers aanraden, ze zijn allemaal prettig in gebruik. Ze zijn ook zuignig in gebruik en werken goed.

Foundations

Er zijn allerlei tinten foundation. Ze hebben allemaal een letter met een cijfer. De verschillende letters (oa. D en S) geven de ondertoon aan van de foundation. Zoals bijv. roze of geel. Ik heb er eentje gekocht die iets te bruin is voor dit moment, maar deze meng ik met een lichtere foundation. De foundations zitten in een pompflacon en zijn prettig in gebruik. Eén pompje is genoeg, de foundation zal lang mee gaan. Ik gebruik hem al sinds april en hij is nog steeds niet op!  De foundation hydraart ook meteen je huid. Er zit een SPF in ook nog eens =)

Blush

        

Ik heb wel vier verschillende gekocht van deze Blush Me! collectie. Eentje daarvan heb ik nog maar open gemaakt en gebruikt. De pan heb ik een paar maanden geleden geraakt (eerst keer voor een blush) en ik gebruik ‘m nog steeds elke dag. Ik heb de frambozen kleur en ben er super blij mee. Erg fijne blush en ik ga dan ook zeker snel de andere kleuren testen. Naar de Blush Me! trio ben ik vooral benieuwd.

Highlighter

Van de Highlighting Compact Powder zijn er twee kleuren, beige en roze (op de afbeelding zie je de beige). Ik heb de laatste en deze gebruik ik bijna dagelijks. Een beetje op de jukbeenderen. Prachtige glow die de hele dag goed blijft zitten. Absoluut een van mijn favorieten!

Oogpotloden

Op de afbeelding staan de nieuwste oogpotloden, maar volgens mij verkopen ze in deze actie alleen de oude versies (ik zal snel kijken en dan dit bericht aanpassen). Ik heb deze oudere collectie oogpotloden gekocht en vind ze erg mooi. Metallic finish en mooie pigmentatie. Ze zijn creamy en erg prettig voor smokey eyes.

Lipgloss

 Van de Sephora heb ik enorm veel lipglossen. De linker lipgloss was een van de eerste die ik kocht een jaar of twee geleden en deze heb ik helemaal opgemaakt. Dat gebeurd alleen wanneer ik de lipgloss echt heel fijn vind. De middelste heeft veel shimmer en is mooi voor feestjes. De rechter is heel erg prettig, beetje transparant en heeft een prettige smaak én kwastje om het mee op te brengen (zit op de tube zelf). Over deze lipgloss schreef ik eerder een review. Er zijn veel lipglossen te vinden met deze actie, dus zoek een mooie kleur uit voor jezelf. Een tip voor de juiste kleur vinden: houdt de tube voor je mond terwijl je in de spiegel kijkt. Houdt verschillende kleuren steeds voor de mond om te kijken welke het beste bij je gezicht past. Het is vrij lastig om de testers te vinden op dit moment, want bij de Sephora in Utrecht bijvoorbeeld is het tegen de avond echt een rommel in de winkel door alle drukte. Maar als je goed zoekt, dan moet het lukken om een tester te vinden. Deze staan bij de counters, soms ook op de actie tafels, maar deze zijn dus lastig terug te vinden.

En dan nu de producten die ik niet kan aanbevelen:

Mono Eye Shadows

Ik heb van de mono eye shadows behoorlijk veel kleuren gekocht. De paarse en bruine tint (met shimmers) heb ik al verschillende keren gebruikt. Deze bevallen alleen echt helemaal niet. Er komt zo weinig pigmentatie af dat ik veel moeite had om er een mooie ooglook mee te maken. Misschien moet ik het nog eens proberen door de kwast nat te maken, maar het blijft irritant dat er bijna geen kleur afkomt. Een grote tegenvaller dus. De kleuren zien er namelijk prachtig uit. Meer dan een jaar geleden had ik een gouden shimmer van deze collectie, deze geeft wel goede pigmentatie af. Het zou dus kunnen dat sommige kleuren niet prettig zijn en andere weer juist wel. Wil je weten welke, dan zul je even moeten testen in de winkel. Bij de counter zijn alle kleuren als tester te gebruiken.

Mascara’s

De mascara die ik heb gekocht in april heb ik nog steeds niet gebruikt. Maar ik heb er wel ooit eentje cadeau gegeven jaren geleden aan een vriendin. Ik vroeg haar laatst of deze was bevallen. Ze wist nog heel goed hoe deze in gebruik was en ze vertelde me dat hij absoluut niet fijn was. Hij gaf klontjes en was ook niet fijn aan te brengen. Geen succes dus. Maar goed, dat was slechts een soort mascara. En de Sephora heeft ongeveer 5 verschillende soorten op dit moment. Ik kan me dus voorstellen dat daar wel een prettige tussen zit. Mijn advies is: zoek reviews online op, test de mascara even (natuurlijk alleen de testers gebruiken!) en vel dan pas je oordeel. Mascara is zo persoonlijk en kan echt zo verschillen van persoon tot persoon. Wat de een fijn vindt, vindt de ander misschien vreselijke mascara. Geen wimpers zijn overigens ook hetzelde. Mijn absolute favoriete mascara (Rimmel Londen Sexy Curves) vinden andere mensen weer helemaal niets.

Tips:

  • Bedenk van te voren wat je echt nodig hebt en spreek met jezelf een bedrag af dat je maximaal mag besteden (en houd je hieraan natuurlijk).
  • Test alles wat je kunt testen. Sommige producten kun je niet testen, zoals bijvoorbeeld sommige primers. Van een aantal hebben ze wel testers, maar dit verschilt gewoon per filiaal. Ze zouden van alles een tester moeten hebben, maar door de massale drukte kan het zijn dat deze verloren raken.
  • Koop alleen producten die nog netjes dicht zijn geplakt met plastic of die sticker die als zegel functioneerd.
  • Bekijk de foundations het liefst in daglicht om te weten of ze echt blenden met je eigen huidskleur. Op de wang/kaak een verticale streep trekken en dan goed kritsch in de spiegel kijken. Vraag bij dit soort lastige producten om advies aan het personeel. Zij weten (als het goed is) beter wat je ondertoon kleur is (roze of geel) en welke foundation type daar bij hoort. Als je weet welk huidtype jij hebt, kun je ze ook vragen welkesoort foundation ze jou aanraden.

Ga jij je slag slaan tijdens het Prijzen Circus?

Ga je kleding kopen of ga je voornamelijk voor de Sephora actie er snel heen?

Want niet te lang met Sephora producten of merk spullen aan te kopen van het Prijzen Circus. Het duurt dan nog wel tot 2 oktober, maar als de voorraad op is, is het op natuurlijk. Elke dag vullen ze de producten aan!

Edit: ik ben zaterdag 24 september weer wezen kijken en ze hebben niet alles liggen, ik miste bijv -in Utrecht Sephora- de lipgloss en bepaalde primers en van de Jumbo Waterproof oogpotloden waren er slechts drie kleuren. Elke dag wordt er aangevuld, dus ik ga zeker nog een paar keer kijken om te zien of de producten die ik zocht (bepaalde kleuren blush en de anti shine primer en meer) er wel weer zijn.

Hier is de folder terug te vinden van het Prijzen Circus. Dit is de 2e folder, de eerste folder staat niet online gek genoeg. Er staat wel een overzicht van de items die allemaal mee doen aan het prijzencirsus. Echter is deze niet geheel compleet volgens de site. Hier is de link naar de homepage van de V&D.

Oh en nog een paar leuke weetjes:

  • Wil je geluk op de proef stellen? Doe dan mee aan de winactie. Je kunt namelijk via de site van de V&D kans maken op 1 minuut gratis winkelen!
  • Tot slot is er nog een actie bij de V&D, de VIP Air Miles kortings ochtend. Deze ochtend vindt overmorgen plaats (zat. 24 september). Op deze pagina kun je alles hierover terug lezen. Het gaat overigens om kortingen van 50%!

Succes allemaal! Veel shop plezier weer =D

xoxo Fleur

Bron afbeeldingen: www.sephora.com

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Budget tips, Kortingen & Sales, Make-up Foto's, Winacties !!! en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Prijzen Circus & Sephora 3 producten voor €10

  1. Laura zegt:

    Hee Fleur!
    Allereerst wil je ik bedanken voor je tips via dit artikel en de mails, heb er echt wat aan gehad! Gisterochtend heb ik mijn slag geslagen in Groningen. De drukte viel aardig mee, maar de verassingstasjes waren helaas al op. 😦 Ik heb een foundation gekocht (advies gevraagt voor de kleur!), blush, primer, de rozige primer, oogpotlood en een lipstick. In totaal had ik 54 euro korting, echt zó leuk! 😀

  2. ik vind het verleidelijk om miskopen te doen tijdens zo’n straffe acties :-), dan denk je zo weinig geld maar eigenlijk heb je al die spullen niet nodig. of ja tenminste ik niet ;-). maar het blijft wel een hele fijne en mooie winkel om een keertje rond te kijken

  3. Klopt absoluut! Ik heb dit keer 6producten gekocht, waarvan 3 producten favoriet zijn dus ik heb een tweede er nu van in huis (de huidige zijn bijna op). En 3 nieuwe producten, die heb ik getest en ik vond het resultaat super. Ik heb oa. gekocht: highlighter in de kleur beige, jumbo oogpotlood in een mooie koper/bruine kleur, 2x een liquid eyeliner in de kleuren paars (de ene aubergine en de ander wat lichter paars) en een primer (de primer in de tube met een glow, die is zó fijn).

  4. Leuke review!! 🙂

  5. Pingback: Prijzen circus V&D 2012 | FleursbeautyTips!

  6. Pingback: Truly Yours: limited editie ism Sephora! (uitverkocht) | Fleur's Beautytips!

Reacties zijn gesloten.