De Fashionbox komt eraan!

Er zijn behoorlijk wat Beautyboxen in NL te bestellen: de Glossybox, Beautybox, Truly yours box en binnenkort ook de By Vicky. Je had ook een Blend box, maar dat bleek een complete mislukking te zijn. Maar nu komt er ook een heuze Fashionbox aan. Op facebook en twitter werd dit een paar maanden geleden bekend gemaakt. Ik heb de box al besteld en verwacht de box elk moment te ontvangen. Spannend! Maar wat is de Fashionbox nu precies?

De Beautyboxen die ik net opsomde, kosten rond de €12,50 per maand en dan ontvang je 5 samples (waaronder een enkele full size) van beauty producten. Denk hierbij aan make-up, haarverzorging, lichaamsverzorging, gezichtsverzorging en meer cosmetica. Het hele concept van Beauty/Fashion boxen is overgewaaid uit Amerika en is nu ook hier in NL helemaal booming. Het idee van de Fashionbox is een beetje hetzelfde maar dan meer de combinatie fashion en beauty.

   

Wat kun je verwachten van de inhoud van de Fashionbox? Fashion items zoals accessoires, sieraden, magazines en cadeaubonnen voor webshops. Wat betreft beauty kun je producten als nagellak (in de nieuwste trendkleuren), bodylotion en bijvoorbeeld serum voor in je haar verwachten. Dus 6 fashion/beauty musthaves iedere maand voor € 14,50. Elke maand weer een nieuwe verrassing dus. Leuk om voor jezelf te bestellen maar natuurlijk ook heel erg geschikt om als cadeau weg te geven aan je moeder, tante of een vriendin. De Fashionbox kost € 14,50 per maand incl. de verzendkosten. Je kunt de box iedere maand opzeggen als je dat wilt.

  

Je kunt Fashionbox volgen op twitter en op Facebook om zo op de hoogte gehouden worden van alle nieuwtjes. Ook erg interessant als je een kansje wilt wagen op een leuke prijs zoals de Fashionbox XXL die ze nu voor de tweede maal weggeven.

De eerste editie was al vrij snel uitverkocht. Wil jij ook de Fashionbox? Bestel dan via deze link, dan krijg je de tweede editie (september). Zodra ik de box binnen krijg, zal ik razend snel foto’s maken en jullie natuurlijk laten zien wat de inhoud is! De eerste box wordt eind augustus bezorgd… spannend! =D

xoxo Fleur

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Fashion, Goodiebag & boxen, Informatief en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op De Fashionbox komt eraan!

  1. mysupersweetlife zegt:

    Ik heb hem ook besteld en ben natuurlijk heel benieuwd naar de eerste box!
    Liefs

  2. Lin zegt:

    Ik ben er erg benieuwd naar! Ik hou je blog even in de gaten 🙂

  3. Marijke zegt:

    Voor mij ook spannend want ook de eerste keer.
    Ben heel erg benieuwd!

  4. Pingback: Stylecase: de nieuwste beauty box! | Fleur's Beauty Tips!

Reacties zijn gesloten.