Waar ben jij dankbaar voor?

LIFE CAN BE GREAT20130408-085321.jpg

Wat zeg ik, fantastisch! Natuurlijk zijn er dagen dat het even niet lukt, dat je liever in bed blijft liggen. Maar daardoor zijn de dagen dat je lol hebt en geniet van het leven des te mooier. Vandaag wil ik het met jullie hebben over dankbaarheid. Ben je happy? Nee? Hoe kun je er dan toch voor zorgen dat je steeds positiever gaat denken. Het negatieve overboord gooien en steeds dichterbij jouw happiness komen… Daar heb ik sinds een paar maanden iets leuks voor. Ik vertel je aan de hand van een leuke smartphone app hoe ik met dit thema omga.

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Waar ben jij dankbaar voor?

  1. Alexa zegt:

    Super mooi stuk om te lezen. Vind t super om te zien dat je door middel van die app kleine dingen opschrijft waar je dankbaar voor bent! Super om daar een keer bij stil te staan en leuk om jou lijstje te zien waar jij dankbaar voor bent!! XXX

  2. Super mooi meid! πŸ™‚ goed geschreven. Loslaten, knallen en doorgaan. πŸ™‚ X

  3. femketje zegt:

    ik word gelukkig van wakker gemaakt te worden door knorrende en kopjes gevende katten :3

  4. Suzanne zegt:

    Lieve vrienden en familie die er altijd voor me zijn πŸ™‚ Zo fijn! Wat een prachtige lijstjes!

  5. Cindy zegt:

    Wat leuk om te lezen. Fijn dat je je studie weer hebt opgepakt. Ik weet zelf dat balans in je leven niet altijd makkelijk is. Vaak moet je het eea goed plannen. Ik moest lachen om de term ‘studie afwijkend gedrag”. Zoals je zegt is vriendschap heel erg belangrijk in je leven. Het is goed om stil te staan bij de kleine en grote dingen in het leven die je gelukkig maken πŸ™‚

  6. Pingback: Insomnia: mijn tips om weer lekker te kunnen slapen! | Fleur's Beautytips!

  7. Pingback: Fleur's Beautytips » Insomnia: mijn tips om weer lekker te kunnen slapen!

Reacties zijn gesloten.