Nice Memories #7: maart deel 2

20130410-212343.jpgPICTURE TIME!

Het is alweer bijna halverwege april en dus  de hoogste tijd om nog even terug te blikken op de laatste twee weken van maart. De sneeuw smolt eindelijk maar kwam hier en daar in NL eigenwijs als maar kan, gewoon regelmatig terug… Het paasweekend was gelukkig lekker zonnige maar nog wel bere koud. Inmiddels is het iets warmer en konden we al even op het terras zitten. Kijk je met me mee om te zien wat ik allemaal heb uitgespookt?

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Nice Memories en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Nice Memories #7: maart deel 2

  1. femketje zegt:

    Candy crush is te verslavend XD

  2. Debbie zegt:

    Wat een leuke foto met Char…

  3. Nicole zegt:

    Zo dat is een lange blog hihi! Moest even moeite doen om door te lezen maar kwam uiteindelijk goed! Leuk om te horen dat je steeds meer de professionele kant op gaat wat betreft je blog en veel events en dergelijke mag bijwonen! Ik krijg als het goed is binnenkort mijn 1e uitnodiging en kijk er erg naar uit.. Haha!
    Leuke foto ook met char!

    • Thanx voor je reactie Nicole! Tja, ik ben nooit zo bondig in m’n teksten. Soms zelfs langdradig 😉 Merk dat ook met m’n studie. Dwaal nog wel eens af. Maar erg leuk om te horen dat je de hele blog hebt gelezen =) Deel graag ervaringen met lezers!

  4. wendy zegt:

    Leuke post dit!! 🙂

    XxX

  5. alexa zegt:

    Wat een leuk artikel idd wel veel tekst maar je hebt gewoon veel te vertellen moet kunnen toch! Je hebt het in ieder geval leuk gehad en dat is het belangrijkste. Tennissen bij de Uithof, is ook leuk! Waarom ga je daar niet tennissen bij alle studenten? Of natuurlijk een club vlakbij je huis? Al met al leuke post!

  6. cindy zegt:

    Weer een leuke blog alleen blijf ik het jammer vinden dat je niet wat vaker schrijft dan in een keer een lang stuk. Het lijkt me leuk om wat vaker over jouw bezigheden te lezen. Meer verdeeld zeg maar 🙂 ik vind de foto’s ook altijd leuk en moet dan dat hele stuk 😉 weer omhoog om weer ef te kijken. Niet dat het veel moeite is hoor maar je begrijpt me vast wel. Wat ik eigenlijk bedoel is, dat het me leuk lijkt om een paar keer per week, dagelijks iets te lezen. Waarschijnlijk heeft het ook te maken met tijdgebrek lijkt me. Nou maak ik er zelf ook zo een lang verhaal van hahahaha. Ik kijk heel erg uit naar jouw event. Spannend! X

    • Hey meis. Fijn dat je me deze feedback geeft! Ik zal gaan proberen er een wekelijks verslag van te gaan schrijven dan 🙂 Dan is het wat minder lang 😉 En idd is het ook wel tijdgebrek. Maar ik neem de tip mee!

      • cindy zegt:

        Leuk! Ik kijk er dan zeker naar uit om wat vaker over jou te lezen en de mooie foto’s te bekijken 🙂

  7. Mariska zegt:

    Ahh Candy Crush, daar raak je vanzelf wel verslaafd aan, wacht maar af haha!

Reacties zijn gesloten.