Review: Labello lipbalm munt & mineralen

TESTPANEL REVIEW TIMEXadi

Het winterse weer is helaas nog steeds niet voorbij. Wel is het gelukkig langer licht nu de zomertijd is ingegaan… Droog, koud en gure wind teistert Nederland nog steeds. Dan is het geen overbodige luxe om een lipbalm bij de hand te hebben. Er is zoveel keuze op dit gebied. Ik ben bijvoorbeeld helemaal fan van de rituals lipbalm, maar die van The Body Shop en Burt’s Bees vind ik op. Nu zijn er natuurlijk ook drogist merken die prima lipbalm verkopen, vriendelijker voor de portemonnee… maar ook voor de lippen?

Xadi heeft voor jullie een review geschreven over de lipbalm van Labello.

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Beauty Reviews, Budget tips, lichaamverzorging en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Review: Labello lipbalm munt & mineralen

  1. LounaBeauty zegt:

    Mmm,, deze geur trekt mij niet zo. Krijg bij munt/mint altijd het gevoel van ziek zijn of koorts, griep. hahaa.. Stom he. Misschien moet ik hem eerst een ruiken. 😉

    • Ik snap wel wat je bedoeld. Ik hou er wel van als het niet ‘to much’ is. En in lipbalm vind k het juist fijn. Niet met crèmes gek genoeg 🙂

    • Xadi zegt:

      Ik vind hem persoonlijk echt naar muntthee ruiken!
      Ik stond er ook even sceptisch over maar deze ruikt echt lekker 🙂 !

  2. chucky1012 zegt:

    Ik ben helemaal weg van lipbalms en dan allemaal verschillende…. deze is volgens mij lekker verfrissend…..;-)

  3. cindy zegt:

    Wat goed geschreven! Persoonlijk vind ik het wel fijn als het tintelt kan mij niet heet genoeg zijn hahahaha. Ik vind dan ook Blistex heel erg fijn. Uit deze lijn heb ik zelf de melk&honing, ruikt heerlijk en je lippen worden lekker zacht. Ik ga deze zeker proberen!

    • Heeft Blistex nog zo eentje die tintelt? Ik was daar als tiener helemaal weg van, zat in een rond doosje. Al m’n klasgenoten hadden die toen ook. Maar wordt niet meer verkocht helaas.

  4. femketje zegt:

    oeh klinkt erg goed 😀

  5. Jewelyz zegt:

    Fijne review, klinkt goed! Ik vind mint altijd echt een heerlijke geur.

  6. lana zegt:

    Superleuk!!
    Check aljsjeblieft even mijn nieuwe beautyblog
    Lovejou

  7. Mariska zegt:

    Lijkt me een fijn product vooral omdat er mint in zit

Reacties zijn gesloten.