Mijn wekelijkse portie beautyblogs en YouTube video’s

Cynthia Nikkie charlotte

MY FAVOURITE BLOGGERS & YOU TUBERS

Op internet kun je ontelbaar hoeveelheden beautyblogs en YouTube beauty guru’s vinden. Als ik ’s ochtends wakker word, druk ik vaak eerst nog even op de snooze knop van mijn wekker. Een paar minuten later pak ik m’n iPhone en bekijk ik eerst even nieuwe berichtjes. Even wakker worden tijdens een potje Ruzzle en daarna bezoek ik vaak de site van Cynthia: Misslipgloss. Iedere morgen vanaf 6:00 heeft zij weer een nieuwe update online. Wat zijn nu mijn favorieten? En ik ben erg nieuwsgierig welke jij dagelijks (of wekelijks) bekijkt!

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Informatief en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Mijn wekelijkse portie beautyblogs en YouTube video’s

  1. femketje zegt:

    Aww dankjewel voor de mention! :3

  2. Sofie zegt:

    Leuke blogs allemaal!

  3. LounaBeauty zegt:

    Wat super leuk dat ik ertussen sta… 🙂 Lieffffffffff… thanks. Xxx

  4. Cindy zegt:

    Leuk dit! Zelf volg ik Cynthia al geruime tijd en ben door haar aan jou site gekomen 🙂 Wie ik zelf graag volg is Serena Verbon van Beautylab. Echt een hele leuke site met leuk beautynieuws, mode en soms ook heerlijke recepten. Ik ga ook eens kijken bij de andere dames. Leuk!

  5. Vera zegt:

    Leuk! Bedankt voor de mention! Maarree.. zo’n jonge moeder ben ik niet meer hoor.. 😉

  6. Suzanne zegt:

    Super leuke blogs! Ik volg er echt te veel, maar vind het zelf ook erg leuk om te doen.

  7. lana zegt:

    Ik ben nieuw begonnen en ik hoop echt dat jullie een kijkje willen nemen.

Reacties zijn gesloten.