Beauty Nieuws #4: Pupa, Oriflame, Australian Gold en party!

SPRKL flyerNEW NEW NEW

Gisteren was het maandag en dat betekent Beauty Nieuws dag… Alleen is het nu een dagje later online wegens 2e Paasdag (lees: deadline voor studie). Ik heb weer mijn best gedaan om de leukste nieuwtjes eruit te vissen. Wat ik deze week voor jullie heb samengesteld: Pupa komt met 3 nieuwe nailart producten, Oriflame met een prachtige lipstick lijn, Australian Gold met een vernieuwde tanning lijn en dan nog een party gehost door Tamara Elbaz en Maria Tailor….

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Events, Informatief en getagged met , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Beauty Nieuws #4: Pupa, Oriflame, Australian Gold en party!

  1. Cindy zegt:

    Hoi Fleur, ik vind de nail art mania van Pupa echt super leuk! De mousse concealer ziet er ook heel mooi uit alleen best prijzig. De prodcuten van Oriflame ben ik wel mee bekend. Ik vind de producten zeker goed maar soms iets te duur.

    • Ja minerale make-up is vaak wat prijziger in vergelijking met liquid. Bijna alles waar ik over schreef vandaag is redelijk prijzig haha! Behalve de zonbescherming volgens mij…. Ik ben vooral erg nieuwsgierig naar de concealer en de lipsticks!

Reacties zijn gesloten.