Mini review: Beautybox maart 2013

Beautybox maart 2013WHAT’S INSIDE THE BOX?

Het is eind maart en dus weer tijd voor een nieuwe Beautybox. Ik ontving de box op een vrijdag, precies een week geleden. Deze maand viert Beautybox alweer hun eenjarige bestaan! Een speciale editie… tenminste dat verwachtte ik. Je hoort het al, ik stroom niet over van enthousiasme…

Wil je weten wat de inhoud is en wat ik van de producten vind, lees dan vooral verder.

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Goodiebag & boxen en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Mini review: Beautybox maart 2013

  1. chucky1012 zegt:

    Mooie inhoud van de box!
    Fijne paasdagen! 😉

  2. femketje zegt:

    ik vind het best een leuke inhoud 😀

  3. Jacqueline zegt:

    Ik heb precies dezelfde inhoud gekregen. Ik vond het zeepje ook erg leuk als cadeau dus die heb ik meteen weggegeven. De Fluid Eyeliner van Make-Up Studio vond ik niet zo goed eigenlijk, ik had een paarse. Hij was erg doorzichtig en in verhouding tot merken als Max Factor echt veel slechter. Bij mij is hij dan ook in de prullenbak beland. Wie weet ligt het aan de kleur. De nagellak vond ik ook niet echt best dekken. En het geurtje van Thierry Mugler is ook in de prullenbak beland. Die rook echt niet lekker!! Ik ben dan weer wel heel blij met de lipgloss, hij plakt niet en blijft wel okay zitten. Hij is wel wat transparant vind ik, maar hij past wel goed over de Catrice 030 Ultimate Colour Ginger & Fred. Ook ik vind het prikkelende gevoel niet vervelend :-).

    • Hey Jacqueline! Oh zonde dat de paarse zo tegenvalt. De pigment is idd niet mega sterk maar ik vind de groene wel goed hoor. Ja dat geurtje, bah, haha 🙂

  4. Vond het ook wat tegenvallen.
    Ik had ipv de lipgloss een heerlijk hand creme van Eveline en ben daar erg blij mee.
    En ja een blok zeep: ik vind dat zo onhygiënisch.
    Houdt de box wel 🙂

  5. Bo zegt:

    Het is inderdaad niet echt een heel bijzondere inhoud, maar er zitten wel leuke spullen in!

  6. Ik ben wel benieuwd naar de geur van Womanity van TM!

  7. Pingback: Nice Memories #7: maart deel 2 | Fleur's Beautytips!

  8. Dat zeepje vind ik heel schattig maar ik zou zelf niet weten wat ik er mee moet.. Ik leg meestal dat soort zeepjes in mijn kast zodat het lekker blijft ruiken.
    Leuk artikel!

Reacties zijn gesloten.