Nice memories #6: maart deel 1

PICTURE TIME!20130318-110837.jpg

Maart begon voor mij echt fantastisch! Met m’n familie ging ik een weekje skiën. En als je mij een beetje kent, dan weet je dat ik echt dol ben op de wintersport. Als vijf jarige begon mijn eerste avontuur op de latten. Jaren later haalde ik brons en als jonge tiener volgde al snel zilver… goud heb ik nooit geprobeerd te halen aangezien ik niet altijd mooi naar beneden kom van een zwarte piste of off-piste. Snowboarden heb ik 2x geprobeerd maar dat werd het niet. Op carving skies van Kessler kom ik lekker naar beneden, carvend (lange bochten) of wedelend (wedeln op z’n Zwitsers) met korte snelle bochten. De ene keer skiën met school, een vriendinnen groep of een vriendin en natuurlijk met mijn familie. Kijk maar snel mee hoe mijn afgelopen wintersportvakantie was en wat ik de week daarna nog allemaal deed.

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Nice Memories en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Nice memories #6: maart deel 1

  1. Cindy zegt:

    Heel leuk geschreven weer. Ben benieuwd naar BodieBoost. Heb er al het eea over gelezen. Je horloge is echt supermooi!!

    • Ja ben er zo blij mee! En kan niet wachten tot het augustus is en ik mijn eindgesprek erop heb zitten vd opleiding 😉 Oh en er komt binnenkort een video online over Bodieboost, van het interview en winactie =) Moet de video nog zien te bewerken….

  2. Simone zegt:

    Leuk!!! Ik wil ook een keer op wintersport. Schijnt heel gezond te zijn als je vermoeidheidsklachten hebt en vaak spierpijn hebt! Dus dat wil ik wel eens uitproberen! Heb alleen nog nooit van mijn leven geskied! hihi!

    • Sauna en dan vooral de infrarood sauna is dan heel erg goed trouwens! Misschien heb je een sportschool in de buurt die er eentje heeft in de kleedkamer, dan kun je cardio afsluiten met een bezoekje aan de sauna. Werkt echt super!

  3. chucky1012 zegt:

    Wat een prachtige foto’s! Je bent erg sportief! Ach die kilootjes zullen er ook wel snel af zijn! Woon je oorspronkelijk in Z’meer? Daar had ik nl. gew..
    Ik wens je hele fijne paasdagen ……
    Groetjes 😉

    • Nee, ik ging alleen op bezoek in Zoetermeer voor een salon (samenwerking met blog). Ben opgegroeid in Tervuren (bij Brussel) en daarna Hilversum en na de havo Utrecht =) Fijne Paasdagen!

  4. alexa zegt:

    Ohh super leuk je wintersport. ben gistere een dagje met mijn vader naar willingen gegaan was echt heerlijk om weer eens op de ski’s te staan. Helaas gaan we normaliter niet meer op wintersport dus het was echt heerlijk. Ik heb eigen ski’s & een eigen snowboard leuk om dit zo te lezen! Zag der leuk uit!

Reacties zijn gesloten.