Beauty Nieuws #3: KHROMA Beauty, AVEDA & VIP avond (10% VIP korting)!

AVEDA VIP avond 11 aprilWHAT’S NEW IN TOWN?

Hier is weer een nieuwe Beauty Nieuws update! De mailtjes van de PR bureaus wisten mijn blog weer te vinden… Dit keer geen hele persberichten die ik invoeg, want dat leest niet zo fijn natuurlijk. Jullie zitten vast niet te wachten op klakkeloos overgenomen persberichten iedere week… Dit keer dus in mijn eigen woorden: nieuws van AVEDA (VIP avond & Earth Month) & KHROMA (nieuwe make-up lijn van de Kardashians). Zo zijn de berichten ook meteen wat korter zonder alle uitleg van mij achteraf. Ik hoop dat jullie het informatief en leuk vinden, ze zijn het vermelden waard vind ik!

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Informatief en getagged met , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Beauty Nieuws #3: KHROMA Beauty, AVEDA & VIP avond (10% VIP korting)!

  1. LounaBeauty zegt:

    Ik wil graag die setjes van Kim proberen!! Zien er super gaaf uit!

  2. chucky1012 zegt:

    Super mooie palettes, die ik graag zou willen toevoegen aan mijn make-up collectie! 😉

  3. Cindy zegt:

    Persoonlijk vind ik de set van Khloe erg mooi. Ben ook benieuwd naar de nude lippen set en de mascara’s. Vind het niet duur in ieder geval. Zou het eigenlijk allemaal wel willen hebben 🙂

Reacties zijn gesloten.