De modetrends voor deze zomer!

zomerse outfitYEAH MAART… LENTE!?!

Eergisteren was dan eindelijk zo ver: de lente is begonnen. Vanmorgen scheen in Utrecht de zon, stralend met een lach deed ik de gordijnen open! Hèhè, is de lente nu dan eindelijk van start gegaan? Een paar uur later werd het weer bewolkt en vlogen er een paar sneeuwvlokjes uit de hemel… Daarna scheen de zon weer. Tja, maart roeit zijn staart. Het is nog steeds erg fris voor de tijd van het jaar, ongewoon koud. In Groningen is er zelfs sneeuw gevallen vandaag las ik op social media =O Oh my, de weermannen/vrouwen zullen er vast van smullen, een nieuw ‘weer-record’. Nou wil ik de komende jaren niets meer horen over de opwarming van de aarde lieve mensen! 😉 Vandaag heb ik een gastartikel voor jullie om alvast een beetje weg te dromen over de komende zomer. Ook al lijkt deze nog mijlen ver, het zal toch echt op een gegeven moment warmer worden en tijd zijn voor de blote benen & armen en slippers…

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Fashion en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op De modetrends voor deze zomer!

  1. beautytalk zegt:

    Die brede hakken vind ik maar niks..! maar ik ga volop voor de pastels.. als het stopt met sneeuwen tenminste…
    Eefje

    • Ja laat het maar snel afgelopen zijn met die kou 🙂 ik vind pastel best mooi, vooral koraalroze en mintgroen zijn mijn favoriet al sinds vorig jaar zomer.

  2. cindy zegt:

    De pasteltinten vind ik ook erg leuk. Leuk om te combineren met je make-up en je nagellak, bijvoorbeeld mintgroen. Mooi!
    Zwart wit blijft altijd mooi en de brede hakken vind ik juist wel leuk!
    Metallics vind ik ook leuk maar zoals gezegd niet voor iedereen weggelegd. Heel leuk als je zulke benen hebt als het model op de foto anders zeker niet!

    • Haha, ja slanke benen is met metallic broek idd een vereiste. Ik draag bijv nooit (of bijna nooit dan, sinds heel kort 1 tragging) skinny broeken wegens grote qua driceps (bovenbenen) en kuiten 🙂 Ben daardoor lekker snel met sporten als tennis haha.

  3. Susan zegt:

    De metallics trend is zeker niet voor mij weggelegd. Geef mij maar de zachte pastelkleuren voor dit voorjaar. Wat ik zeker zal doen is denim met pastel te combineren. Bedankt voor je raad…

Reacties zijn gesloten.