Mag ik je voorstellen aan de vier dames van mijn Testpanel?

WELKOM TESTPANEL

HERE THEY ARE!

In november plaatste ik een oproep voor een testpanel. Nooit verwacht dat er zoveel jonge vrouwen interesse zouden hebben, super! Het was niet makkelijk om te kiezen door alle leuke inzendingen. Maar ik heb in december een keuze kunnen maken. Vier dames en twee heren versterken nu het Fleur’s Beautytips (testpanel)team! Vier dames met allemaal verschillende huidtypes, huidtint, haartypes en natuurlijk ook hun interesses op het gebied van cosmetica. Zij stellen zich vandaag aan je voor (de heren komen later)! En de komende weken (& maanden) zullen er reviews online verschijnen van hun hand…

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Informatief en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Mag ik je voorstellen aan de vier dames van mijn Testpanel?

  1. chucky1012 zegt:

    Leuke mensen! Ik heb flink make-up geshopt van een brand dat binnenkort weg gaat uit ons land! Dus ga ik heel zuinig mee doen!

  2. Pingback: Lancering Fleurbeautytips.nl + viering 3 jaar blogbestaan! | Fleur's Beautytips!

Reacties zijn gesloten.