Beauty nieuws #2: AVEDA haarverzorging, Bourjois mini-nagellak en NIVEA zonbescherming

AVEDA haarverzorgingNIEUW NIEUW NIEUW

Het is weer maandag, een nieuwe week is weer aangebroken! Sinds vorige week betekent de maandag hier: pers(bericht)dag! Er is weer veel nieuws op het gebied van cosmetica. De leukste berichten heb ik voor jullie gebundeld in Beauty nieuws #2. Vandaag kunnen jullie meer lezen over: de nieuwe mini lakjes van Bourjois, gloednieuwe (natuurlijke) haarverzorging van AVADA en nieuwe SUN producten van NIVEA. Ja ,het duurt nog eventjes, want het winterweer is ineens weer terug deze week. Maar de lente is heus in aantocht, de zonnebrillen kunnen gauw genoeg weer op 😉 Let maar op!

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Informatief, Persbericht en getagged met , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Beauty nieuws #2: AVEDA haarverzorging, Bourjois mini-nagellak en NIVEA zonbescherming

  1. chucky1012 zegt:

    Wat een mooie haarverzorgingsproducten! Het lijkt me een perfect look te geven voor mijn curls!
    Leuk hoor de nagellakjes! Dit merk ken ik al sinds mijn jeugd en gebruik het nog steeds! Ik smeer wel een sunfactor 50op mijn huid! Ook al heb ik een geteinte huid, toch kan ik verbranden! Maar bronze heb ik niet nodig……

  2. beautytalkblog zegt:

    I love Aveda! En ik ben zeer nieuwsgierig naar de nieuwe zonneproducten van Nivea!
    Eefje

    • Die salon Laurent heeft ook echt indruk gemaakt op me. Ben enorm nieuwsgierig naar de werking van de shampoo en olie voor m’n huid! Zal er zeker een review over schrijven zodra ik het een poos heb getest.

  3. femketje zegt:

    Super cute die lakjes van bourjois!

  4. Cindy zegt:

    Wow, die haar producten van Aveda lijken me super! Zeker voor mijn krullen 🙂

    Wat mij betreft mag er vaker over nieuwtjes geschreven worden. Altijd leuk om op de hoogte te blijven.

    • Ok, thanx voor je feedback! Viel me alleen wel op dat ik dan netjes op de wo, vrij en zondagen moet variëren met blogs aangezien het wel in balans moet blijven. Maar denk dat de winacties die eraan komen dat wel compenseren 😉 haha

  5. LounaBeauty zegt:

    Leuk verslag meid. Love dat spul voor krullen denk ik. 🙂 Vind artikel wel erg lang hoor.. zou heb denk door de helft doen.. of per product beschrijven. Liefsss

  6. Anne Solveig zegt:

    Fijne nieuwetjes!

  7. Eline zegt:

    Oeh, die producten van AVEDA klinken erg goed! Ideaal voor mijn krullen!

  8. Ik ben benieuwd naar de aveda producten

Reacties zijn gesloten.