Mini review: Stylecase februari 2013

Stylecase februari 2013 1STYLECASE FEBRUARI

Een week geleden was het zo ver, de februari editie van de Stylecase werd weer bezorgd. Ik kreeg de box een paar dagen later dan andere abonnees, want ze hadden een fout gemaakt met het adres… het werd aangeboden bij een niet bestaand adres (?!). Nadat ik hen mailde hierover hebben ze PostNL gebeld en kwam de box toch nog goed terecht. Wat was ik benieuwd naar deze editie! De eerste, van januari, was echt enorm bevallen. Een aanwinst vind ik het wel te noemen deze Stylecase. Wil je weten wat er afgelopen maand in de box zat en wat ik van de producten vind die ik al heb kunnen testen? Lees dan vooral verder!

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Goodiebag & boxen en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

24 reacties op Mini review: Stylecase februari 2013

  1. Sofie zegt:

    Leuke inhoud 🙂

  2. chucky1012 zegt:

    Wat een leuke spellen!
    Fijne vrouwendag!

    Mooi weekend 😉

  3. LounaBeauty zegt:

    Heerlijke inhoud weer. 🙂 Meid ik wens je een fijn weekend!! x

  4. femketje zegt:

    ik vnd het wel een leuke box!

  5. bibibianca zegt:

    mooie inhoud, ik had nog nooit wat gezien van de Stylecase, maar het ziet er goed uit!

  6. Elizabeth zegt:

    Lijkt me leuk elke maand een kadootje voor jezelf, ik was heel blij met mijn Valentijnbox van Net 5, ga ik vlg. jaar echt weer doen en wie weet doe ik er wel twee, ook van Veronica. Moet mezelf een beetje verwennen want niemand anders verwent mij toch? Misschien ga ik ook nog eens een beautybox bestellen, leuk dat jij de inhoud laat zien en veel plezier er mee.

  7. Leuke inhoud. Stylecase lijkt me best leuk!

  8. Helen Blom zegt:

    Hoi Fleur!

    Leuke stylecase review weer!! Nu vroeg ik me eigenlijk af: je had het over dat je je bikinilijn harst. Laat je dat doen of doe je het zelf? Indien je het zelf doet: wat gebruik je daarvoor en… is het niet ongelooflijk pijnlijk? Ik zit er zelf namelijk ook over te denken: de haartjes blijven langer weg (toch?) en de huid blijft langer glad (toch?) dus ik vroeg me af of het een aanrader is..

    Groetjes Helen

    Date: Fri, 8 Mar 2013 04:33:21 +0000 To: ha_blom@hotmail.com

    • Hai Helen! Ik raad je aan om het de eerste keer in een salon te laten doen. Eentje die goede reviews heeft online of waarvan je zeker weet dat ze goed zijn. Het is wel pijnlijk ja de eerste paar keer. Maar mijn ervaring is dat je steeds minder pijn voelt en op een gegeven moment is het zelfs bijna ‘pijnloos’. Ik doe het soms zelf maar wanneer ik het een poos niet heb gedaan, laat ik het doen. Ik knip een strip doormidden, zo een die voor de benen is bedoeld van bijv Etos eigen merk. Dan is het precies een goede maat voor harsen. Na een paar keer harsen, houd ik het bij met mijn epilady apparaat (Braun). Dat doe ik ook voor oksels en benen. Heb echt een hekel aan scheren haha. Oksels is vrij makkelijk om met de epilady te doen nadat je het een keer hebt laten harsen. Mijn zus of een vriendin helpt me daar soms bij want zelf harsen is erg moeilijk. Je bikini lijn zelf harsen kan, maar is niet gemakkelijk. Dat is beter om in de salon te laten doen. Als je nog vragen hebt, stel ze maar! En na het ontharen 1 á 2x per week scrubben anders krijg je ingegroeide haartjes. Succes!

    • Oh en het blijft bij mij 1 á 2 weken weg. Benen 1 week, oksels bijna 2 weken en bikini tot 3 weken. Hoe vaker je het harst, des te dunner worden de nieuwe haren en op de benen worden ze ook lichter van kleur. De duur dat de haren weg blijven verschilt erg per persoon. Bij sommige blijft het wel tot 6 weken weg. Mijn haargroei is veel sneller dus dan dat.

      • Helen zegt:

        Ok, thanx! Hars jij je benen en oksels eerst voordat je het bijhoudt met een epilady? Ik Hars mijn benen wel regelmatig, maar mijn oksels leek me tot nu toe wel erg gevoelig om te harsen! Ben jarig geweest en heb nog een cadeau tegoed van mijn ouders… zou een epilady misschien wel handig kunnen zijn 🙂

        • Hai Helen, je hebt m’n reactie gevonden 🙂 Ja ik hars het eerst met van die strips vd Etos. Oksels doet iemand dan even voor me (bijv m’n zus of een vriendin) want dat lukt je niet goed om zelf te doen. Dat geldt eigenlijk ook voor bikinilijn. Je kunt het zelf proberen, maar dat is wel lastig is mijn ervaring. Hierna direct bijhouden met een goede epilady zodra er weer kleine haartjes tevoorschijn komen. En dan is het een kwestie van bijhouden al naar gelang je haargroei is. Dat verschilt per persoon. Benen is bij mij pijnloos. De rest na de 2e keer met de epilady ook. Succes!

        • Oh btw bij een salon bikini en oksels laten doen is niet zo kostbaar. Meestal zo’n 30/40 euro. Kun je online opzoeken naar een dichtbijzijnde salon. Wie weet kun je gebruikmaken van kennismaking korting ofzo. Veel salons doen dat tegenwoordig. Laat me maar weten of het lukt! Je hebt trouwens ook van die warme hars sets die je moet opwarmen enzo. Doet een vriendin van me altijd. Salons kunnen je daar meer over vertellen. Die hebben daar natuurlijk alle kennis over. Dan kun je bijv of dat doen (steeds harsen) of met een epilady.

  9. Ik ben ook erg te spreken over deze box. Veel meer dan de glossybox. Ben blij dat ik die opgezegd heb!

  10. Kimberly zegt:

    Ziet eruit als een hele mooi inhoud zeg! En die ladyshape, haha wat apart eigenlijk

  11. beautytalkblog zegt:

    Leuke spulletjes, hier in Belgie hebben we maar één box (deautybox), ik zou me ook graag op meerdere boxen abonneren..
    Eefje

  12. Ira zegt:

    Great box and amazing products:)

  13. Jennifer zegt:

    Leuk om ook eens een andere box te zien. En er zitten ook best veel leuke dingen in!

  14. Bo zegt:

    Leuke inhoud! Lijkt me leuk om deze een keertje te ontvangen, kijken of deze mij bevalt.

Reacties zijn gesloten.