Beauty nieuws #1: Oplossing tegen stresszweet ~~> Nivea

NIVEA Stress Protect Women StickNIEUW NIEUW NIEUW

Bijna dagelijks krijg ik persberichten binnen in mijn mailbox. De een interessanter dan de ander. Nooit eerder plaatste ik persberichten in een blogpost… maar daar gaat nu verandering in komen. Aangezien veel van deze persberichten toch zeker de moeite waard zijn om met jullie, mijn lieve & leuke bezoekers, te delen. De leukste persberichten komen voortaan iedere maandag online. De ene keer zal het één enkel bericht zijn en soms een verzameling van meerdere. Vandaag bijt NIVEA de spits af! Het bericht is geschreven alsof hun nieuwste deodorant zelf achter de laptop is gaan zitten om ons, in een persoonlijk bericht, te vertellen over zijn talent!

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Persbericht en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Beauty nieuws #1: Oplossing tegen stresszweet ~~> Nivea

  1. chucky1012 zegt:

    Ik gebruik nu inderdaad deo van dit omdat ze hele goede producten hebben waar ik al jaren mee bekend ben! De deo voor dames zoals die hierboven ga ik zeker proberen omdat ik soms ook vaak en veel zweet. Dit lijkt me de perfecte oplossing! 😉

Reacties zijn gesloten.