Primeur: nieuw Nederlands zonnebrillenmerk Bidutchy + winactie!

Bidutchy zonnebrillen

PRIMEUR BIDUTCHY

Vandaag heb ik een leuk nieuwtje. De webshop Zonnebrillen.com heeft een samenwerking met een nieuw Nederlands zonnebrillen merk: Bidutchy! Hippe brillen waar je zeker niet ongemerkt mee over straat loopt en op vakantie zeker mee opvalt. En vandaag voor jullie deze primeur! Ze zijn zeker niet geschikt voor een grijze muis, maar absoluut wél geschikt voor iemand met een beetje lef. Lees vooral verder als je nieuwsgierig bent welke bril ik mag weggeven van dit nieuwe hippe merk Bidutchy …

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in accessoires, Fashion, Informatief en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

24 reacties op Primeur: nieuw Nederlands zonnebrillenmerk Bidutchy + winactie!

  1. Ike zegt:

    De lente komt er aan…..Wat een leuke actie! Ik had de site van deze sunglasses gisteren al bekeken! Ze hebben zoveel moois! Het is een trend……deze accesoire is het hele jaar onmisbaar! 😉 Ik zie een zonnig voorjaar en de zomer graag door deze prachtige zonnebril http://www.zonnebrillen.com/zonnebrillen/bidutchy/bidutchy-panama-vintage-blue.html
    Bidutchy Panama Vintage Blue omdat ik blauw heel mooi vindt!
    Voornaam: Ike

  2. Esther zegt:

    Wat een leuke actie! Zelf draag ik een gewone bril en kan een zonnebril als dit dus niet dragen, maar ik heb een lieve mama die hier vast blij mee is!

  3. Na een zware winterdip waar ik helaas nog last van heb kan ik wel een positieve boost en oppepper gebruiken. Jaaaaa ik zie alle kleuren van de regenboog waar ik super blij van wordt… Dus met alle liefde ♥ zou ik deze geweldige zonnebril in de kleur rood willen dragen, mijn keuze is al gemaakt! Fingers Crossed en hopelijk lacht dit geluk mij toe?! Laat de lente en zomer maar heel snel komen om weer extra vitamine D op te doen…… ;-))

    Met vriendelijke groet,

    Caroline Samsen

  4. Britt zegt:

    Gave en originele brillen, zeg. Ik volg je trouwens via Bloglovin’ :D. Ik doe mee!:D

    Liefs
    Britt.

  5. femketje zegt:

    ik vind het echt een leuk concept, heb zelf een lichtroze met extra blauwe lenzen 😀

  6. hannah zegt:

    Ik vind die roze echt heel schattig, super zomers en meisjesachtig! Ik doe graag mee aan de winactie!

  7. Ik vind die brillen echt gaaf. Ik doe mee!

  8. Annette G. zegt:

    Ik doe graag mee, ik vind dit model wel wat leuker als het andere model die vind ik persoonlijk wat grof ogen!

  9. LounaBeauty zegt:

    Oooo meid,, ik heb ze al vaker voorbij zien komen, maar kan het gewoon niet mooi vinden. Vind echt te grof, helaas! 🙂 SORRY. XX

    • Haha kan toch 🙂 Ik had niets met de wayfare brillen van Ray Ban. Deze vind ik vooral geestig en leuk omdat ze een vakantie gevoel uitstralen 😉

  10. ik sluit me aan bij LounaBeauty… ik vind het ook te grof en ik moet ook zeggen dat ik het er een beetje goedkoop uit vind zien. Ik ben veel meer van de mooie Oliver People of Armani Exchange brillen 🙂

    • Niet zo grof doen nou hè Maaike 😉 Gaan smijten met merknamen enzo =P hihi Ja het zijn trends. En die gaan en komen. Ik ben niet zo’n trend volger maar af en toe doe ik mee. Zoals met de high sneakers en zelfs met de sneakers met hak. Die lopen zo lekker! (van March23 niet de Isabel M. die kan ik nie betalen haha)

  11. Uiteraard moet er nog een s achter People: Oliver Peoples 🙂

  12. Anita H. zegt:

    Leuk. Ik doe mee.

  13. Helen zegt:

    Geweldig leuk, ik doe mee!! Ik denk dat een groene jou zou passen 😉 voor mezelf moet ik nog even kijken haha!

  14. bridget zegt:

    wouw wat een leuke kleurtjes ik doe ook mee ik wil die groene wel hebben of ik nou win of niet ik leg mn geld bij elkaar en koop zon mooie zonnenbril wouw ik word er helemaal blij van xbridget

  15. Simone zegt:

    Ik ben je gaan volgen 🙂 Je hebt een super leuke blog! Ik doe graag mee! Ik volg je via alle socialmedia kanalen!

    Fingers crossed!

  16. Ik doe mee!! Wat een leuke actie!

  17. lovelacquer zegt:

    Leuke brillen! Ik doe graag mee! x Wendy

  18. Tessa zegt:

    Super mooie bril! Ik doe graag mee! Laat de zomer maar komen 🙂 volg je ook.

  19. Marloes zegt:

    Onwijs gaaf! Ik doe mee!

Reacties zijn gesloten.