Nice Memories #4: January 2013!

20130218-163437.jpgNEW DIARY PICTURES!

Na twee lange blogs met een deel 1 en deel 2 over mijn terugblik op 2012 nu dan eindelijk weer recenter materiaal. Vandaag laat ik jullie alle de pictures van januari zien. Hoe zag deze maand eruit voor mij? Kijk snel mee naar de wandelingen in het bos, feestjes en meer waar ik ben geweest!

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Events, Fashion, Informatief, Nice Memories, Persoonlijk en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Nice Memories #4: January 2013!

  1. chucky1012 zegt:

    Wat een leuke foto’s! Al het eten ziet er heerlijk uit! Wat was de taart die je gemaakt had erg goed gelukt! Fijn dat je zoveel gedaan had! Goed dat jij jezelf kon inhouden en niet de dress had geshopt die je wilde shoppen!

    Fijne dag! πŸ˜‰

  2. Elizabeth zegt:

    Wat een leuk leven. Mijn dag ziet er elke dag hetzelfde uit. Werk, huishouden, lopen met de honden, TV kijken en af en toe naar een vriendin of zij komen bij mij.
    Maar ben wel heel gek met mijn 2 honden.

  3. femketje zegt:

    lekker veel foto’s πŸ˜€ leuk om te zien!

  4. LounaBeauty zegt:

    Heerlijk verslag om te lezen. LEUK! Denk wel dat het verslag misschien iets te lang is waardoor vele op een gegeven moment afhaken. πŸ™‚ Misschien meer tussendoor posten?
    Ben zelf ook altijd zoekende hoe lang iets wel niet mag zijn haha

  5. Cindy zegt:

    Heel leuk verslag om te lezen. Zou het persoonlijk leuker vinden om wat vaker iets te lezen dan in een keer zoveel. Is ook leuk als je vaker iets post. Kunnen de lezers er ook sneller naar uitkijken πŸ™‚

    • Yes! Zal ik meenemen in t vervolg πŸ™‚ Februari artikel komt er snel aan en zal ik alleen hoogtepunten in zetten. Vanaf dan zullen er 2 maandelijkse foto diary’s komen πŸ˜‰

Reacties zijn gesloten.