Glossybox september 2012 (video review)

GLOSSY BOX SEPTEMBER

Vandaag laat ik jullie weer eens zien wat er in de glossybox zit. Dit keer heeft de Glossybox een editie in samenwerking met MOOI parfumerie (bestaan nu 5 jaar). Een editie waar we allemaal veel van verwachten. Of deze box aan mijn verwachtingen voldeed? Dat léés je deze keer niet, maar zul je zien in het filmpje… Ja, ik heb dit keer geen foto’s gemaakt van de box, maar een video opgenomen. Het is mijn eerste You Tube filmpje voor FleursBeautyTips =) Feedback is welkom in de comment box. En ik vind het helemaal leuk als je een duimpje omhoog wilt doen op You Tube zelf natuurlijk!

Vanaf nu zullen er af en toe wel vaker filmpjes komen. Maar make-up looks zijn nog erg lastig, want ik heb te weinig GB op mijn geheugenkaart voor dat soort filmpjes. Bovendien heeft mijn spiegelreflex geen auto focus, dus zal ik nog vaak filmpjes wissen voordat ik tevreden ben over de kwaliteit. En ik moet nog oefenen met bewerken van de filmpjes. Nu heb ik het filmpje opgenomen en er niet in geknipt. Na ong. 5x filmen stond alles er in één keer op. Een keer waren de batterijen op, 2x keer was de geheugenkaart vol voordat het filmpje klaar was en 1x kwam mijn vriend naar boven lopen om brood uit de vriezer te halen… maar uiteindelijk is het gelukt en is er nu eentje online gekomen haha.

Zouden jullie het leuk vinden als ik filmpjes ga maken met korte reviews?

Ik heb namelijk een hele tas vol met opgemaakte producten die ik kan opdelen in ‘opmaak’ filmpjes. Dan vertel ik over het product en kan ik laten weten hoe ik het ervaren heb… let me know!

Ik zei het al in het filmpje, allemaal alvast een hele fijne nieuwe week toegewenst. Maak er wat moois van! En vergeet niet even je mening achter te laten bij de reacties over het filmpje, thanx!

Wat vind jij van de inhoud van deze maand?

xoxo Fleur

PS een ding weet ik al voor de volgende keer: de proefmonstertjes had ik omgewisseld toen ik de uitleg gaf, iets meer uitgezoomd instellen én korter filmpje, dus max 10min =) die feedback ben ik nu dus al voor hihi.

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Beauty Reviews, Goodiebag & boxen, You Tube video en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Glossybox september 2012 (video review)

  1. stacey zegt:

    leuk filmpje Fleur 🙂 Kan wel zien dat je een beetje nerveus was maar naar een paar keer filmen is dat eraf denk ik 😛

  2. Rosalyn zegt:

    leuk filmpje, inderdaad beetje weinig in de glossybox.

  3. lynselstyle zegt:

    Leuk filmpje hoor! 😀

  4. Hey meis, leuk je filmpje! ik merk aan je dat je nerveus bent, ik ken je natuurlijk al wat langer. Tip: praat alsof je het tegen een vriendin hebt. ik heb voor de RT heel wat filmpjes moeten opnemen en naar mate je het vaker doet, is het elke keer een stuk relaxter. Ik merk dat ik nu ook mezelf heel makkelijk op film kan zien. Vind het geen enkel probleem meer!
    Ik vind het heel stoer van je dat je ondanks dat je het eng vond je het gewoon doet! It shows balls! 😀
    Gauw keertje CC? Kus

    • Thanx for the tip chica! Ja, stom hè, maar daar had ik op het podium tijdens de Intro ook altijd last van als voorzitter =S Ach, met oefenen zal t vast beter worden. Vervelende is alleen dat ik niet kan knippen en monteren met gesproken filmpjes, want movie maker werkt niet goed ofzo, heel raar =S Dus óf zonder praten een filmpje maken óf met praten en hup hup zonder al teveel euh euh euh haha! =D We whatsappen wel ff over de CC! Heb nog punten op mijn kaart 😉

  5. Jeanine zegt:

    Hoi! Leuke blog heb je! Ik heb je genomineerd voor de liebster award. Neem een kijkje op mijn site voor de regels. liefs,

  6. Pingback: Stylecase: de nieuwste beauty box! | Fleur's Beauty Tips!

Reacties zijn gesloten.