Nagel verzorging: s.o.s. droge nagels en nagelriemen

Afgelopen najaar kreeg ik ineens last van iets wat ik nog nooit eerder heb gehad. Van een aantal nagels ging de toplaag afbladderen. HELP! Mijn nagels hebben er nog nooit zo slecht uit gezien (even de tijd dat ik als jonge tiener nagels beet daar gelaten). Hoe kan het toch dat ze er zo slecht uit zien en wat kan ik er allemaal aan doen om ze weer mooi te krijgen?

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Beauty Reviews, Budget tips, Informatief, nagelverzorging en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Nagel verzorging: s.o.s. droge nagels en nagelriemen

  1. anne zegt:

    Poeh, ik heb precies net zoals jou super droge handen en nagels. Helaas voor mij heb ik al van alles geprobeert…zoals nagelriemcreme, nail care sos balm van essence, handcreme, maar niks werkt…en eerlijk gezegt vind ik 12 euro een beetje veel. 😡 Leuk artikel trouwens!

    • €12 is idd veel geld. Ik heb het alleen gekocht omdat ik een tegoedbon had. Die van Herôme is ook fijn, maar ook prijzig. Hema en Etos hebben prima budget nagelolie. Wat fijn en betaalbaar is tegen droge handen en nagels (voor ellebogen, schenen etc. ook te gebruiken) van Vaseline repair, zit in een pomp flacon (wit met blauwe dop). Echt super spul voor directe verzorging voor zeer droge huid.

  2. Pingback: Nail Look: Catrice ‘Captain Sparrow’s Boat’ 620 | FleursbeautyTips!

  3. Gerke zegt:

    Ook een goede handcrème is die van Cum Natura (via internet): hier zit honing, bijenwas en propolis in en ik vind hem heerlijk ruiken! Ik had altijd zo’n last van kapotte handen, vooral in de winter, tot bloedens toe. Sinds ik deze crème gebruik heb ik hele zachte handen zonder wondjes.
    En ook fijn: deze kost maar € 5,-

  4. Pingback: Nice Memories #3: Terugblik 2012 (deel 1) | Fleur's Beauty Tips!

Reacties zijn gesloten.