Review: Bare Minerals Matte Foundation

bareMinerals Matte Foundation

Het merk bareMinerals heb ik zo’n drie jaar geleden leren kennen toen ik een blush gebruikte van deze lijn. De minerale blush beviel enorm en ik ben benieuwd of de foundation mij ook happy gaat maken en of ik het veel ga gebruiken. Het merk heeft een luxe uitstraling en is een ‘natuurlijk’ product. Lees verder voor mijn bevindingen.

Lees verder

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Beauty Reviews, make-up gezicht en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Review: Bare Minerals Matte Foundation

  1. Ik ben best tevreden over BM. Vooral hun oogschaduws zijn erg goed. Deze foundation heb ik zel ook, maar voor de iets vettere of gecombineerde huid moet je toch eerst een mat makende primer gebruiken, anders glanst je T-zone op het eind van de dag.

    • Daar heb natuurlijk met mijn droge huid geen last van. Een primer is sowieso aan te raden, ik gebruik echt altijd een primer. Eentje die niet persé matterend is. Voor de vettere huidtypes is eentje met matterend effect idd aan te raden, bedankt voor de tip =)

  2. Deb zegt:

    Dit klinkt als een hele fijne foundation! Ik heb geen minerale foundation, maar wel andere minerale cosmetica en die bevallen me erg goed!

  3. Louna Beauty zegt:

    Super fijn lijkt mij. Zie ze altijd liggen bij Sephora, maar toch twijfel ik elke keer.

    • Anders vraag je aan de visagiste daar of ze hem een keer kan opbrengen. Dan kan je daarna een goede afweging maken. Het is wel echt anders dan een vloeibare namelijk, is niet zo dekkend bv.

  4. Sophie zegt:

    Ik google al de hele week op minerale foundations en deze komt steeds weer positief naar voren =) Heb jij de starters kit gekocht of alleen deze foundation? Ik twijfel want ik weet niet of mijn brushes goed zouden werken met dit poeder, dan is die kit wellicht handiger.. maar dan weet ik niet zeker of ik de juiste kleur heb, volgens mij heeft Sephora als lichtste kit “Light” maar ik denk dat ik “Fair” of zoiets ben. Hmm even dit weekend testen in de winkel dus!

  5. Ik heb alleen deze mineral foundation. Ik gebruik daarvoor een kabuki poederkwast van The Body Shop. Omdat die rond zijn, zijn die fijner om te gebruiken. Ik hou niet zo van die poederkwasten op stelen omdat de haren dan zo lang zijn en buigen bij gebruik. Dat heb ik nooit met mijn kabuki van TBS. Gebruik voor het afpoederen en bronzer ook altijd een kabuki, die van TBS heeft hele zachte haren. Bij de Sephora kun je het testen welke kleur het beste is. In Utrecht zijn de winkels ook op zondag open hele maand november en december (van 12.00 tot 16.00/17.00 ofzo). In de andere grote steden waarschijnlijk ook. Succes!

Reacties zijn gesloten.