Pink Ribbon: Goodiebag 2011

GOODIEBAG PINK RIBBON 2011

Eind september was ik er als de kippen bij. Ik wilde per se dit jaar de goodiebag, want twee jaar geleden was ik er enorm blij mee en vorig jaar was ik nét te laat met bestellen. Toen baalde ik echt.

Gelukkig was ik dit jaar zo slim om voor 1 oktober al te kijken of het Pink Ribbon pakket (ik noem het liever zo, want het is veel groter dan een goodiebag) al te bestellen was. Ik keek al vanaf 27 september en het was meteen raak. Vanaf die dag kon het pakket besteld worden via de site van ZESTER.nl. Wat was ik blij! Betaalde meteen en ik schreef er direct een artikel over. Ik kon niet wachten om het pakket te ontvangen en uit te pakken. Twee dagen later was het pakket al uitverkocht. Jeetje, wat ongelooflijk snel! Nóg sneller dan vorig jaar. Het is een geliefd pakket en daarom ook niet zo gek dat het snel is uitverkocht. Benieuwd naar de inhoud? En ook naar wat er nog wél te bestellen is van Pink Ribbon?

Het volledige bedrag van €59,95 ging naar Pink Ribbon en de inhoud heeft een waarde van zo’n €700,-. Je krijgt ontzettend veel mooie en leuke producten. Natuurlijk is niet alles in het pakket even gaaf (er zaten bv. 5 deodorants in), maar je krijgt absoluut meer waar voor je geld. Er zitten echt héél veel leuke dingen in. Wil je weten wat allemaal, kijk dan mee. Zo’n 6 dagen na het bestellen werd het bij mij thuis bezorgd. Ik heb toen snel meerdere foto’s gemaakt van het pakket, kijk maar mee:



Grappig, ik wist niet dat Marijke Helwegen een eigen merk crème heeft! Ik ben benieuwd naar de werking, zal ik dan ook zo’n strak gezicht krijgen? =P haha

De totale inhoud van de Goodiebag van Pink Ribbon 2011:
• GOSH Effect Powder glanzende metallic oogschaduw t.w.v. €7,49
• LOOkX lip pencil t.w.v. €17,35
• Kneipp Amandelbloesem shampoo t.w.v. €5,99
• Supertan Chocolatte Bronzer t.w.v. €6,-
• Sanex Zero% deodorant (roller en spray) per stuk t.w.v. €2,99
• Douglas nails hand feet voedende handcrème t.w.v. €9.95
• Curves 1 maand gratis sporten t.w.v. €40,-
• Curves LivAid zelfcontrole borstonderzoek t.w.v. €19,95
• GOLDWELL StyleSign Diamond Gloss t.w.v. €13,40
• H2O Plus olievrije cleanser 30ml t.w.v. €6,50
• Weleda Rosa Mosqueta vitaliserende gezichtsolie parels t.w.v. €18,-
• BK hygiënische siliconen chocoladevormpjes t.w.v. €4,95
• Dr. Fix Warmte Balsem bevordert doorbloeding in je voeten t.w.v. €7,95
• Sandra Koolmees – Een van de acht (Uitgeverij Sijthoff) t.w.v. €12,50
• Starfish Jewels fuchsia roze houten armband t.w.v. €14,50
• GUHL Zuiver & Oplevend haarmasker t.w.v. €6,99
• Robijn Verfrissende kledingspray Tiarebloem & Wilde bessen t.w.v. €3,25
• Yagua Daily Detox t.w.v. €1,89
• BioSilk Silk Therapy leave-in zijde 50ml t.w.v. €16,20
• Silan Natural Energy – Passiebloem & Framboos t.w.v. €2,99
• AriZona Iced Tea t.w.v. €0,99
• Sao Paulo shopping bag t.w.v. €39,95
• De nieuwe Pink Ribbon shopper t.w.v. €2,99
• Pink stoffen lintje op een kaartje t.w.v. €0,16
• NIVEA Deodorant Pearl & Beauty t.w.v. €3,79
• Odorex Hair Control Deoroller 50ml t.w.v. €2,79
• Bandolera luxe make up bag t.w.v. €9,95
• Anotherwoman notitieboek t.w.v. €7,95
• CULTIVATE ontwikkeld door hannah voor Beauty Angel 200ml rijke bodycrème t.w.v. €64,95
• Biodermal Reinigingsmousse gevoelige huid t.w.v. €9.95
• Davitamon Extra Energie KauwVitamines t.w.v. €1,95
• IcePower cold gel met menthol voor soepele spieren en gewrichten 20ml t.w.v. €2,50
• Esse Organic Skincare Fair Trade Gel Cleanser 10ml €2,95
• Ahava Mineral hand cream 100 ml t.w.v. €14,95
• Alterna’s Caviar Overnight Hair Rescue 30 ml t.w.v. €16,50
• Greetz.nl online wenskaart versturen t.w.v. €3,50
• Kaars & Zo te Hilversum Handgemaakte cupcake van ambachtelijke zeep t.w.v. €4,95
• Dr. van der Hoog Frambozenmasker t.w.v. €2,10
• Fancy blusherkwast t.w.v. €3,90
• Guinot Lait Hydra Fraîcheur – Reinigingsmilk t.w.v. €22,60
• Etos quick dry PINK nagellak nr. 06 t.w.v. €2.49
• Pascaud L.I.F.T. crème met instant-effect t.w.v. €62,85
• Fleuril Puur Wit voor witte was t.w.v. €5,99
• Ellis Faas een vloeibaar lipproduct voor een volle kleur of subtiele waas t.w.v. €25,-
• DVD box Cougar Town t.w.v. €34,99
• Pink Schwarzkopf Silhouette hairspray 300 ml t.w.v. €11,05
• Fa Showercream Cream & Oil Silk & Magnolia t.w.v. €2,99
• ProSet Crystal Shine Hairspray 300 ml t.w.v. €2,69
• Swarovski ‘Crystal Tattoo’ t.w.v. €1,-
• Replay Jeans Spirit for Her! Eau de Toilette 40 ml t.w.v. €25,-
• Ariane Inden Skin Care & Make-up Clinic t.w.v. €47,50
• Roze Nagelvijl van Herôme

Erg veel deo zoals ik al eerder zei! Maar liefst 5 stuks. Ik geef ze allemaal weg, want of ze zijn spray deo’s (daar houd ik niet van) of ze hebben een geurtje erin zitten. De Odorex (paarse dop) heb ik 4x geprobeerd, maar deo’s met een geurtje (parfum) is gewoon niets voor mij. Ik stoor me gewoon later op de dag aan dat geurtje. Ik wil ze het liefst echt geurloos zoals de deo die ik al jaren gebruik van Clinique (roller).

De doos was niet heel voorzichtig behandeld door de TNT (PostNL) pakketbezorgers. De zijkanten waren gedeeltelijk open gescheurd. Het scheelde niet veel of alles kwam eruit. Het spiegeltje in het make-uptasje was daardoor gebroken. Verder was alles in orde. Echt een mega verwenpakket. Hier kan ik héél lang van genieten. Ik geniet zelfs nog steeds van het pakket van 2 jaar geleden. Sommige dingen daarvan gebruik ik nog steeds!

Was je net te laat met het bestellen van de goodiebag of is zoiets niets voor jou, maar wil je wel graag iets van Pink Ribbon kopen en hen daarmee steunen, dan kun je van alles leuks kopen in de Pink Ribbon Online Shop. Voor jezelf een leuk cadeautje of misschien leuk om te geven met Sinterklaas of met Kerst. Denk aan leuke sieraden (wel veel roze uiteraard allemaal), agenda, horloge, paraplu, shoppingbag, tashangers, notitieboekjes en nog veel meer. Een aantal van deze artikelen zie je hieronder:

Het Pink Ribbon Magazine (te koop bij bijna elke boekenhandel en Kiosk):

De Pink Ribbon armband van dit jaar, te koop bij oa. Miss Etam, Etos en ook online in de Pink Ribbon shop (ik heb hem afgelopen week gekocht bij de Etos):

Een gaaf horloge (deze heb ik vorig jaar voor Kerst gekregen):

Leuke paraplu:

Shopper

Sieraden:

En nog veel meer, zoals bv deze gave USB stick met wel 4GB aan geheugen!

Kijk voor de prijzen in de Pink Ribbon Shop. Er zijn ook webshops die 1/8 ste deel van de verkoop van geselecteerde producten schenken aan Pink Ribbon. De webshop MOSHje doet daar oa. aan mee. Kijk hier voor welke producten. Zij schenken 1/8 deel van de opbrengst van geselecteerde tassen en smartphone hoesjes aan Pink Ribbon tot 18 november.

Zie jij iets leuks om cadeau te geven?

xoxo Fleur

Bron afbeeldingen: pink ribbon webshop (foto’s van de goodiebag zijn zelfgemaakt)

Over fleursbeautytips

Student PABO (leerkracht basisonderwijs, 4e jaar) en mijn passie is visagie =)
Dit bericht werd geplaatst in Informatief en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Pink Ribbon: Goodiebag 2011

  1. Flvnana zegt:

    wow wat een mooie goodiebag! En echt super dat je tegelijk ook een goed doel steunt

  2. Bertine zegt:

    Er zitten echt super producten in!! Wel duur voor een goodiebag maar als je ziet wat erin zit: wow! En het is voor een goed doel:)

    • Het is ook niet echt een goodiebag, want het is meer een grote doos die propvol zat. Het is wel veel beter dan de goodiebags die de magazines verkopen. Die zitten vaak vol met meer pr materiaal, oa. deo’s en meer producten die ik liever zelf uitzoek in de winkel. Vaak zijn goodiebags die je online koopt van de tijdschriften niet heel fijn. Dit daarentegen is er eentje twv €700,- dus niet te vergelijken met dat soort goodiebags =) Erg fijn en ik vind het dat helemaal waard gezien het bedrag naar de stichting gaat inderdaad =D

  3. Wow! Dat is inderdaad waar voor je geld en dan ook nog eens voor het goede doel! Ik kende het niet maar ik vind het een prima initiatief!

  4. steffie zegt:

    lijkt me echt leuk om open te maken! 🙂

  5. L&G zegt:

    Wow hoe kon je die krijgen?x

  6. Teddy zegt:

    Wauwie das een goed gevulde goodiebag zeg!

  7. My Huong zegt:

    wow wat gaaf zeg, zitten ook echt leuke dingen in!!

  8. slechteadem zegt:

    Wat een leuke dingen zeg ! Wanneer komt er weer zo eentje?

Reacties zijn gesloten.